راه‌های خروجی مازندران قفل شد

کدخبر: ۵۸۴۸۱۶
اقتصادنیوز: رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های آسارا و گرماب و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.
راه‌های خروجی مازندران قفل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن محورهای کندوان و هراز همسو با اجرای طرح محدودیت های ترافیکی و با هدف تسهیل در ترددهای خودرویی و ترافیک سنگین در جاده‌های ارتباطی این استان در زمان حاضر خبرداد.

هشدار نسبت به عفونت‌های مرگبار ویروسی در میان نوزادان

سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: همسو با اجرای طرح محدویت های ترافیکی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء بصورت یکطرفه خواهد بود.

جریمه سنگین برای پخش موسیقی با اسپیکرهای دستی در کنار ساحل

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های آسارا و گرماب و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های میانک، هزارچم، گرماب و آسارا را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

ترافیک سنگین شبانه در راه‌های خروجی مازندران

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد : پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به تردد بیش از ۱۵۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: تردد خودرو در ایام تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید