توفان و باد شدید در راه این استان‌ها / هواشناسی هشدار داد

کدخبر: ۵۸۵۳۴۳
اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از فردا در نواحی شرقی و جنوب شرقی کشور وزش باد شدید، خیزش گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.
توفان و باد شدید در راه این استان‌ها / هواشناسی هشدار داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا در نواحی شرقی و جنوب شرقی کشور وزش باد شدید، خیزش گردو خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

هشدار؛ این عوامل کبد شما را نابود می‌کند

صادق ضیائیان گفت: فردا سه شنبه در شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مناطقی از اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، این وضعیت چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر ادامه خواهد داشت. همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان و همچنین ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

او می گوید: پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و جمعه در غالب نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: از اواخر وقت سه شنبه تا جمعه در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می رود. طی این مدت در بخش‌هایی از شرق کشور به ویژه منطقه (زابل) توفان گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید پیش بینی می‌شود. علاوه براین سه شنبه و چهارشنبه در بخش هایی از مرکز، جنوب، غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز افزایش سرعت باد و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک انتظار می رود.

او گفت: سه شنبه تا پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش دما رخ خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید