درخواست امام جمعه کرمانشاه از خانواده ها درباره فرزندانشان

کدخبر: ۵۸۶۰۳۵
آیت الله مصطفی علما، امروز (۲۳تیر) در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده در داشتن یک جامعه موفق، گفت: خانواده یک نهاد بنیادی است که نقش تاثیرگذاری در شکل گیری شخصیت افراد جامعه دارد.
درخواست امام جمعه کرمانشاه از خانواده ها درباره فرزندانشان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود در برابر آسیب های فضای مجازی باشند.

آیت الله مصطفی علما، امروز (۲۳تیر) در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده در داشتن یک جامعه موفق، گفت: خانواده یک نهاد بنیادی است که نقش تاثیرگذاری در شکل گیری شخصیت  افراد جامعه دارد.

 امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فضای مجازی می تواند کودکان و نوجوانان را در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دهد، اظهار کرد: انتظار می‌رود خانواده‌ها از فرزندان خود در برابر آسیب‌های فضای مجازی مراقبت کنند.

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به دیدار اخیر طلاب و مبلغین با مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به اهمیت تبلیغ دین با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی تاکید کرد. 

وی با اشاره به جاذبه‌های دین اسلام گفت: اسلام کاملترین دین آسمانی است که برای جزیی‌ترین امور زندگی انسانها برنامه دارد، لذا باید جامعه و جهانیان را با این دین آشنا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان، عنوان کرد: شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و موثر در کشور است و باید سالروز تاسیس این مجموعه را به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ کشور گرامی بداریم. 

وی در ادامه از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در دستگیری عاملان شهادت دو پاسدار مدافع امنیت استان قدردانی کرد و افزود: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا  است و شهدا  شایسته تکریم هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید