مرگ تلخ کودک ۷ ساله عروسی را عزا کرد!

کدخبر: ۵۸۶۲۲۲
رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تالار در حال برگزاری جشن عروسی بود، افزود: متأسفانه به علت برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با عابر پیاده کودک ۷ ساله، کودک در این حادثه جان باخت.
مرگ تلخ کودک  ۷ ساله عروسی را عزا کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایران، باز هم یکی از اشتباهات در جانمایی مکان‌های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در شهرستان بهمئی موجب بروز حادثه منجر به مرگ شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی از تصادف منجر به فوت یک نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ چهارشنبه ماجرای حادثه تصادف به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد. علی الماسی با اشاره به اینکه بلافاصله تیم اورژانس ۱۱۵ شهرستان به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه که در حد فاصل سه راهی گچ بلند و تالار ماغر به لیکک رخ داد به‌رغم تلاش تیم اورژانس ۱۱۵ و کادر درمانی متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

به نقل از ایران، رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تالار در حال برگزاری جشن عروسی بود، افزود: متأسفانه به علت برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با عابر پیاده کودک ۷ ساله، کودک در این حادثه جان باخت. الماسی با اشاره به اینکه جشن عروسی به عزا تبدیل شد گفت: متأسفانه تالار ماغر بهمئی در مکان نامناسبی واقع شده است و روشنایی مناسبی در آن مکان هم وجود ندارد و باید در این خصوص فکر اساسی شود و مسئولان مربوطه اقدام کنند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید