حمله نادران به قالیباف: این چه وضع اداره مجلس است؟!

کدخبر: ۵۸۶۵۵۷
در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه) الیاس نادران نماینده مردم تهران نیز در تذکر آیین نامه ای خطاب به رییس مجلس بیان داشت: من نسبت به اداره مجلس تذکر دارم این چه وضع اداره مجلس است؟
حمله نادران به قالیباف: این چه وضع اداره مجلس است؟!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ، در نشست علنی امروز- دوشنبه ۲۶ تیرماه- مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار مجلس قرار گرفت که با قرائت این دستور از سوی هیات رییسه مجلس صدای «تذکر، تذکر» نمایندگان بلند شد.

 رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: در رابطه با دستور تذکر دارید؟ اعاده شده از شورای نگهبان تذکر ندارد که در نهایت ماده مربوط به انتخابات تناسبی اعاده شده از شورای نگهبان به رای گذاشته شد و نمایندگان با رفع ایراد این بند موافقت نکردند و برای بررسی بیشتر با دستور قالیباف به کمیسیون شوراها ارجاع شد.

در این نشست الیاس نادران نماینده مردم تهران نیز در تذکر آیین نامه ای خطاب به رییس مجلس بیان داشت: من نسبت به اداره مجلس تذکر دارم این چه وضع اداره مجلس است؟ چرا اعاده شده از شورای نگهبان تذکر ندارد.

نادران ادامه داد: در آیین نامه داخلی روند رسیدگی و ارجاع از شورای نگهبان وجود دارد یا ندارد؟ اگر این روند رعایت نشده حتما تذکر دارد از کجا مشخص است که اعاده شده از شورای نگهبان تذکر ندارد، این چه وضع برخورد است؟

قالیباف در پاسخ به اظهارات نادران گفت: ما آیین نامه را رعایت کردیم، تشخیص این موضوع با رییس جلسه است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس نیز در واکنش به اظهارات رییس مجلس با عصبانیت گفت: نماینده هم اجازه دارد که اظهار نظر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید