توافق پشت‌پرده‌ استقلال با گزینه پرسپولیس!

کدخبر: ۵۸۷۱۴۳
اقتصادنیوز: سعید عزت‌اللهی هم در تیررس جواد نکونام قرار دارد و هم مورد توجه یحیی گل محمدی واقع شده بود، فعلاً پیراهن هیچ کدام از این دو تیم را بر تن نکرده و از قرار معلوم اتفاقی پیش آمده که قضیه را کاملاً متفاوت کرده است.
توافق پشت‌پرده‌ استقلال با گزینه پرسپولیس!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر ورزشی، هر دو تیم استقلال و پرسپولیس طی یک ماه گذشته به صورت جدی دنبال فراهم کردن شرایطی برای جذب سعید عزت‌اللهی بودند. ملی‌پوش کشورمان که طی سالیان اخیر همواره در خارج از کشور توپ زده است. عزت‌اللهی هم در تیررس جواد نکونام قرار دارد و هم مورد توجه یحیی گل محمدی واقع شده بود اما فعلاً پیراهن هیچ کدام از این دو تیم را بر تن نکرده و از قرار معلوم اتفاقی پیش آمده که قضیه را کاملاً متفاوت کرده است.

 

انتظار ۴۰۰ هزار دلاری

سعید عزت‌اللهی هم اکنون در لیگ دانمارک و تیم وایله حضور دارد. البته او به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا بتواند تیم جدیدی برای خودش پیدا کند ولی تا امروز موفق به انجام چنین کاری نشده است. او می‌تواند در استقلال یا پرسپولیس بازی کند اما با توجه به اینکه قرارداد دارد و چون تمایل تیم‌های ایرانی به این بازیکن رسانه‌ای شده، باشگاه اروپایی سعید چیزی حدود ۴۰۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه‌اش پول می‌خواهد. به عبارت دیگر اگر استقلال یا پرسپولیس عزت‌اللهی را بخواهند، ابتدا باید ۲۰ میلیارد تومان بابت رضایتنامه او بپردازند و قاعدتاً رقمی در همین مایع هم بابت یک فصل به او بدهند. عددی که فوق العاده سنگین محسوب می‌شود.

 

دی ماه در استقلال؟

در همین رابطه خبر جدیدی به دستمان رسید. از قرار معلوم قرارداد سعید عزت‌اللهی در اروپا دی ماه امسال به پایان می‌رسد و او می‌تواند با استفاده از مهلت نقل و انتقالات زمستانی تیم جدیدی برای خودش انتخاب کند. ظاهراً مذاکراتی به صورت غیر رسمی صورت در شرف انجام است تا سعید پس از اینکه بازیکن آزاد شد، به استقلال بپیوندند تا در نیم فصل دوم پیراهن آبی پوشان ایرانی را بر تن کند. البته نکته بسیار مهم اینجاست که دی ماه امسال جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود و اگر عزت‌اللهی در این مسابقات بدرخشد، بدون شک مشتری خارجی پیدا می‌کند و در صورت وقوع چنین اتفاقی، استقلال یا هر تیم دیگری برای به خدمت گرفتن عزت‌اللهی دچار مشکلات تازه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید