تصادف مرگبار در بزرگراه یاسینی تهران/ ایربگ باز نشد!

کدخبر: ۵۸۷۲۴۶
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره فوت زن ۲۳ ساله در تصادف خونین بزرگراه یاسینی تهران گفت : اگر راننده کمربند می‌داشت و ایربگ ها هم باز می‌شد یقیناً ایشان الان زنده بودند.
تصادف مرگبار در بزرگراه یاسینی تهران/ ایربگ باز نشد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران و فوت زن ۲۳ ساله بر اثر این حادثه خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت درباره حادثه برخورد شدید سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی بعد از بزرگراه شهید زین الدین نرسیده به بزرگراه شهید سلیمانی، (منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ) ی کدستگاه سواری پژ و ۲۰۶ به رانندگی خانمی ۲۳ ساله که از مسیر پردیس و رودهن به سمت تهران تردد داشته در این مسیر به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه کامیون که در داخل پهلوگاه در حالت پارک و راننده آن در حال استراحت بوده بشدت برخورد می‌کند.

 

وی ادامه داد: سواری پژو پس از رد شدن از چند کامیون و به صورت مستقیم با پنجمین کامیون پارک شده در داخل پهلوگاه برخورد داشته و متأسفانه شدت حادثه به حدی بالا بوده که راننده سواری پژو در محل حادثه و در دم فوت می‌کند.

 

سرهنگ جوانبخت گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.

باز نشدن ایربگ موجب مرگ دختر ۲۳ ساله شد/ عکس

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید