یک خبر بد برای مهدی طارمی

کدخبر: ۵۸۷۳۸۶
باشگاه میلان پس از عدم توافق با پورتو بر سر جذب مهدی طارمی سراغ گزینه‌های دیگر برای تقویت خط حمله روسونری رفت.
یک خبر بد برای مهدی طارمی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازتسنیم، باشگاه میلان که برای تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت استفانو پیولی، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال یعنی مهدی طارمی را زیر نظر گرفته بود و مذاکراتی هم با باشگاه پورتو برای جذب این مهاجم ایرانی داشت، ظاهراً به دلیل عدم توافق با پورتو بر سر رقم انتقال این بازیکن، قید خرید او را زد. پیش از این رسانه‌های ایتالیایی از توافق شخصی طارمی با میلان برای عقد قراردادی سه ساله خبر داده بودند.

آنتونیو ویتیلو خبرنگار ایتالیایی که با رسانه‌های «کوریره دلو اسپورت» و «کالچو مرکاتو وب» همکاری می‌کند، گزارش داد؛ شانس میلان برای جذب مهدی طارمی به دلیل بالا رفتن رقم درخواستی پورتو برای فروش این مهاجم ایرانی کاهش یافته است. اکنون اعضای هیئت مدیره باشگاه میلان به دنبال بررسی گزینه‌های دیگر هستند.

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا هم گزارش داد؛ باشگاه میلان به دنبال گزینه‌های جایگزین برای مهدی طارمی است، بازیکنی که مورد علاقه استفانو پیولی برای تقویت خط حمله است. گزینه‌های جایگزین عبارتند از هوگو اکیتیکه مهاجم ۲۱ ساله پاری‌سن‌ژرمن، ونجلیس پاولیدیس مهاجم ۲۴ ساله AZ آلکمار و سانتیاگو خیمنس مهاجم ۲۲ ساله فاینورد.

برخی رسانه‌های پرتغالی هم گزارش داده‌اند که مذاکرات دو باشگاه میلان و پورتو برای به خدمت گرفتن طارمی ۳۱ ساله بی‌نتیجه به پایان رسید. طبق این گزارش‌ها؛ میلان حاضر نشده به رقم درخواستی ۲۰ میلیون یورویی پورتو برای فروش این مهاجم ایرانی نزدیک شود. در‌های خروج به روی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال، اما هنوز باز است.

میلان پیش از این پیشنهادی ۱۳ میلیون یورویی به پورتو برای جذب طارمی داده بود که پورتو آن را رد کرد. این باشگاه ایتالیایی در ادامه پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی به علاوه بند پاداش‌ها را برای جذب این مهاجم ایرانی به پورتو ارائه کرد که آن هم به نتیجه نرسید.

طارمی فصل گذشته در ۵۱ بازی آمار ۳۱ گل‌زده و ۱۴ پاس‌گل را از خود در تمامی رقابت‌ها برجای گذاشت و با ۲۲ گل‌زده عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد. او در سه فصل اخیر آمار ۸۰ گل‌زده و ۴۹ پاس‌گل در ۱۴۷ بازی را در این تیم پرتغالی از خود بر جای گذاشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید