چند نکته جالب درباره ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

کدخبر: ۵۸۷۴۱۲
ازدواج هنرپیشه‌ها و چهره‌های معروف دیگر با جنجال و پخش تصاویر و اخبارشان روبه‌رو است.
چند نکته جالب درباره ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین ها، ازدواج هنرپیشه‌ها و چهره‌های معروف دیگر با جنجال و پخش تصاویر و اخبارشان روبه‌رو است. این موضوع کاملا طبیعی است و همه دوست دارند که بدانند چنین مراسم مهمی برای سلبریتی‌ها چطور پیش می‌رود؟ چه می‌پوشند و استایل منتخبشان چیست؟ به‌تازگی، فیلمی از مراسم ازدواج بهرام رادان در سطح شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود که نشان از مراسم ازدواجی پرشور و مجلل دارد. بعد از محمدرضا گلزار، این بار رادان است که زیر نگاه تیز و نقاد مخاطبان و کاربران شبکه‌های اینترنتی قرار گرفته و به نظر می‌رسد که برخلاف مورد قبلی، این هنرپیشه معروف بیشتر به دل همه نشسته است. با ما همراه باشید تا نگاهی به استایل بهرام رادان و همسرش در مراسم ازدواجشان داشته باشیم.

چند نکته جالب درباره عروسی بهرام رادان که قطعا نمی‌دانید

مینا مختاری در لباس عروس

مختاری از بلاگرهای معروف شبکه‌های اجتماعی است و در زمینه مدوفشن هم فعالیت دارد. او برند خود با نام میمو را تأسیس کرده و از زنان فعال در عرصه استایلینگ و لباس است. او در مراسم ازدواجش دو لباس به تن داشت که در ادامه به هریک از آنها نگاهی خواهیم داشت.

چند نکته جالب درباره عروسی بهرام رادان که قطعا نمی‌دانید

پیراهن عروس با دنباله بلند و سیلوئت بال‌گان

چند نکته جالب درباره عروسی بهرام رادان که قطعا نمی‌دانید

لباس‌های عروس طراحی خودش و ستاره میران بوده است. هردو لباس شکوه و جلوه خاصی داشتند و ضمن طراحی مناسب از دوخت و کیفیت بالایی برخوردار بودند. لباس نخستی که در تصویر بالا می‌بینید با دامنی پف‌دار و توری کاملا متناسب با اندام عروسی بود که پاهای کشیده و بالاتنه بلندی دارد. کسانی که بالاتنه بلندی دارند، با ایجاد بخش بالایی لباس با طولی کوتاه‌تر از اندام واقعی خود و بخش پایینی لباس می‌توانند تعادل را به استایلشان بازگردانند. این موضوعی است که در استایل مینا مختاری هم دیده می‌شود. لباس این عروس بسیار پوشیده هم بود و به نظر می‌رسد که به دلیل محافظه‌کاری‌های ناشی از شهرت، چنین طرحی در نظر گرفته شده است.

پیراهن عروس دنباله‌دار با سیلوئت ماهی یا پری‌ دریایی

چند نکته جالب درباره عروسی بهرام رادان که قطعا نمی‌دانید

لباس دیگر همسر بهرام رادان طرح مرمید (mermaid) یا پری‌ دریایی و اصطلاحا ماهی داشت. این لباس هم با ظرافت اندامش در تناسب بود و ظاهرا برای تصویربرداری عکس‌های غیررسمی‌تر و پویاتر مورد استفاده قرار گرفته بود. در تصویر بالا، عروس را به اتفاق داماد با استایلی مجهز به اکسسوری‌هایی نظیر عینک آفتابی می‌بینید. این عینک‌زدن که به‌تازگی به استایل عروس و دامادها راه پیدا کرده، از آن ترندهایی است که احتمالا در سال‌های بعد با دیدی نقادانه (نخوانید با استهزا) از سوی آیندگان روبه‌رو شود. استفاده از اکسسوری‌های این‌چنینی کمی بی‌دلیل است و البته این فقط و فقط نظر شخصی نگارنده این سطور (یعنی اینجانب) است. نظر شما درباره استفاده از اکسسوری‌هایی مانند عینک دودی در استایل عروس‌دامادی چیست؟

بهرام رادان در کت‌وشلوار دامادی

مراسم ازدواج رادان و همسرش که از بلاگرهای معروف شبکه‌های اجتماعی است در هتلی در گرجستان برگزار شد. رادان از هنرپیشه‌های سطح اول ایرانی است و تجربه بازی در طیف وسیعی از آثار درخشان را دارد. او با کارگردانان مطرح زیادی همکاری کرده و اگرچه دیگر در روزهای اوج جوانی به‌سر نمی‌برد اما همچنان با حضور در کارهایی معروف نظیر سریال جیران بر سر زبان‌ها است و از خاطر مخاطبان نرفته است. ایفاگر نقش ناصرالدین‌شاه در روز دامادی بسیار آراسته و قابل‌قبول ظاهر شد و نشان داد که مانند همیشه اصول آراستگی و شیک‌پوشی را می‌داند.

چند نکته جالب درباره عروسی بهرام رادان که قطعا نمی‌دانید

در هیچ مراسم و موقعیتی، نمی‌توانیم موردی از بدلباسی یا رعایت‌نکردن کدهای پوششی را از بهرام رادان ببینیم. بدیهی است که چنین فردی برای مراسم ازدواجش هم سنگ تمام می‌گذارد و بهترین استایل‌های ممکن را برای خود تدارک می‌بیند.

نگاهی به لباس دامادی

بهرام رادان برای مراسم ازدواج از تاکسیدویی استفاده کرده بود که طراحی و آماده‌سازی‌اش کار برند بازلی بود. این تاکسیدو دوخت بسیار شکیل و مناسبی داشت و کیفیت آن در تصایر مبهم از این ازدواج هم به‌خوبی حس می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات در جلوه بیشتر کت‌وشلوار و مشتقات آن، کیفیت دوخت است. خلاقیت زیادی در طراحی کت‌وشلوار وجود ندارد و در واقع، نسخه کلاسیک آن از هر طرح دیگری زیباتر به‌نظر می‌رسد.

چند نکته جالب درباره عروسی بهرام رادان که قطعا نمی‌دانید

از همین روی است که اگر می‌خواهید کت‌وشلوار مراسم مهمی چون روز دامادی‌تان جلوه خوبی بر تن و قامتتان داشته باشد، بهتر است که به دوخت آن و مرغوب‌بودن پارچه‌اش دقت زیادی داشته باشید. تاکسیدوی بهرام‌ رادان خوش‌دوخت بود و بر تنش به‌خوبی نشسته بود. نقص و نقدی در استایل او وجود ندارد؛ فقط شاید بهتر بود که پاپیونش کم‌حجم‌تر و کوچک‌تر انتخاب می‌شد تا در ناحیه گردن و یقه، جلوه بهتری را شاهد می‌بودیم.

در آخر

با نگاهی به مراسم ازدواج و استایل سلبریتی‌ها می‌توان ضمن آگاهی از ترندهای روز، الهامات زیادی دریافت کرد. این دسته از افراد از حضور حرفه‌ای‌ها برای بخش‌های مختلف مراسمشان بهره می‌برند و همین موضوع، باعث می‌شود که نگاه‌کردن از روی دستشان جالب و مفید باشد. نظرتان درباره استایل بهرام رادان و مینا مختاری در روز ازدواجشان چیست؟ نقد و نظری درباره پوشششان دارید؟ ما را هم در جریان بگذارید. از ۱۰ به استایل این زوج چه عددی می‌دهید؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید