حسن روحانی یک پیام صادر کرد

کدخبر: ۵۸۷۵۴۲
حسن روحانی پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله صانعی صادر کرد.
حسن روحانی یک پیام صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز، حسن روحانی، رئیس‌جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم در پیامی درگذشت آیت‌الله حسن صانعی، از نخستین یاران امام راحل و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

 متن پیام به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی موجب تاسف و تاثر فراوان شد. ایشان از نخستین یاران و مریدان صدیق امام راحل بودند و تا پایان حیات مبارکشان، همچنان با همان اخلاص و ایمان، به آرمان‌های پیر و مراد خود و انقلاب اسلامی وفادار ماندند.

آشنایی من با آقای صانعی به آغاز دهه چهل شمسی برمی‌گردد و شاهد بودم در تمام ادوار انقلاب، از آغاز نهضت در مهر ۱۳۴۱ تا تبعید حضرت امام و سال‌های دوری رهبر انقلاب تا پایان فراق و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین سال‌های زعامت امام خمینی، ایشان همراه بنیانگذار انقلاب و در کنار برادر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی، جزو معتمدین امام و یکی از ستون‌های استوار دفاع از مرجعیت و روحانیت و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند.

اینجانب ضایعه درگذشت این مبارز صدیق انقلابی را به همسر مکرمه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال مسالت دارم روح بلند آن مرحوم مغفور را با اولیاء‌الله و شهدای کربلا محشور بگرداند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید