هشدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی به هنجارشکنان حجاب/ مقابل شما خواهیم ایستاد

کدخبر: ۵۸۷۵۸۵
جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: ‌امروز همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.
هشدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی به هنجارشکنان حجاب/ مقابل شما خواهیم ایستاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین تشییع باشکوه شهیدان مدافع امنیت سرهنگ مهدی امینی و سرگرد سیروس درخشان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی‌قانونی و هنجارشکنی می‌ایستیم و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم امروز در تشییع شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده بوده و این دو شهید بزرگوار راهشان زنده و ادامه دارد، عنوان کرد: اقدامات شیطان بزرگ، اشرار، دشمنان، هنجارشکنان و هرچه در مسیر استکبار باشد، با حضور ملت خنثی خواهد شد.

رضایی حضور حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار را ستودنی دانست و ادامه داد: همین است که اینگونه رزمنده پرورش می‌دهید و امروز اینجا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه پاسداران، بسیج مقتدر و کارکنان جان برکف فراجا تشکر کنم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با عرض تبریک و تسلیت دوباره به خانواده شهیدان امینی مهر و درخشان فر خاطرنشان کرد: پدر و مادر و فرزندان هر دو شهید ما را شرمنده کردند و به ما درس ایثار، استقامت، شجاعت و بصیرت دادند.

رضایی تاکید کرد: امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجار شکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد و ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید