روایتی از هاشمی رفسنجانی

درخواست سید محمد خاتمی درباره قتل‌های زنجیره‌ای

کدخبر: ۵۸۷۹۵۶
در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور]، خواست که مسئله آزار متهمان قتل‌های زنجیره‌ای که چندی پیش در جلسه مجمع به طور ناقص مطرح شد، یک بار دیگر مطرح شود که ایشان توضیحاتی بدهند.
درخواست سید محمد خاتمی درباره قتل‌های زنجیره‌ای

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی، در بخشی از خاطرات یکم مرداد ١٣٧٩ او آمده است:

مجمع [تشخیص مصلحت نظام] جلسه داشت. سیاست‌ کلی تمرکز امور قضایی در دستگاه قضایی تصویب شد و نیز پیشنهاد شد که از رهبری بخواهیم که مسئله تعزیرات، برای بررسی و جداکردن امور قضایی از اجرایی [دولت]، بار دیگر در مجمع مطرح شود.

آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور]، خواست که مسئله آزار متهمان قتل‌های زنجیره‌ای که چندی پیش در جلسه مجمع به طور ناقص مطرح شد، یک بار دیگر مطرح شود که ایشان توضیحاتی بدهند.

ظهر آقایان [علی‌اکبر] ناطق [نوری]، [احمد] جنتی، [عباس واعظ] طبسی، [محمدعلی موحدی کرمانی، محمد یزدی] و [قربانعلی] دُرّی [نجف‌آبادی]، میهمانم بودند. دربارۀ طرح مجدد موضوعی‌که آقای خاتمی خواستند، نظراتی داشتند.

دربارۀ انتخابات ریاست‌جمهوری آینده و نیز در مورد رد پیشنهاد رهبری در خصوص تعریف اصلاحات از سوی [حزب] مشارکتی‌ها، مذاکره شد. با آقای طبسی، در مورد سفر به مشهد مذاکره کردیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید