ام‌باپه بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را رد کرد!

کدخبر: ۵۸۸۵۱۱
کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن و ستاره فرانسوی فرصت هرگونه مذاکره با نمایندگان عربستانی که به پاریس سفر کرده بودند را رد کرد.
ام‌باپه بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را رد کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، روزنامه اکیپ فرانسه تایید می‌کند که کیلیان امباپه از هرگونه مذاکره با نمایندگان باشگاه الهلال که به پاریس سفر کرده‌اند، خودداری کرد.

برخورد متفاوت رونالدو با هوادار خردسال ژاپنی + فیلم

باشگاه عربستانی پیشنهادی 300 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن داده بود تا بتواند این مهاجم را به خدمت بگیرد. پس از موافقت باشگاه فرانسوی، نمایندگان باشگاه عربستانی به پاریس سفر کردند.

در حالیکه آن‌ها امیدوار بودند پیشنهاد رسمی خود را به کیلیان امباپه ارائه دهند، با مخالفت بازیکن برای شرکت در این جلسه رو به رو شده‌اند.

1902180

همچنین نمایندگان کیلیان امباپه از هرگونه مذاکره با نمایندگان باشگاه عربستانی خودداری کرده‌اند.

کاپیتان پاری سن ژرمن به هیچ عنوان علاقه‌ای برای انتقال به لیگ عربستان سعودی ندارد و گزارش‌ها درمورد تمایل او و اطرافیانش برای مذاکره با الهلال هم تکذیب شده است.

باشگاه الهلال به غیر از پیشنهاد 300 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن، حاضر بود 700 میلیون یورو برای یک فصل به امباپه بپردازد.

امباپه فرصت زیادی برای تصمیم‌گیری درمورد آینده‌اش ندارد. این بازیکن با ضرب الاجل باشگاه تا تاریخ 31 جولای مواجه شده است.

1902181

باشگاه فرانسوی به این بازیکن هشدار داده که تا این تاریخ باید قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند، در غیر این صورت او باید باشگاه را ترک کند.

او به دلیل عدم فعالسازی بند تمدید قراردادش که او را تا پایان فصل 25-2024 در پاریس نگه می‌داشت با خشم باشگاه پاری سن ژرمن رو به رو شده است. مهاجم تیم ملی فرانسه به همین دلیل از اردوی آسیایی شاگردان لوئیس انریکه خط خورد و با بازیکنان مازاد در پاریس تمرین می‌کند.

پاری سن ژرمن حاضر نیست امباپه سال پایانی قراردادش را در این تیم سپری کند و سپس به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری شود. آن‌ها در تابستان گذشته او را در رقابت با باشگاه رئال مادرید حفظ کردند و خواستار درآمدزایی از نحوه جدایی این بازیکن هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید