شرایط خروج از کشور مشمولان غیر غایب اعلام شد

کدخبر: ۵۸۸۶۳۹
صدور مجوز خروج از کشور اینترنتی برای تمامی مشمولان غیر غایب در مدت تعیین شده ویژه پیاده روی اربعین حسینی (ع) بدون سپردن وثیقه انجام می‌گیرد.
 شرایط خروج از کشور مشمولان غیر غایب  اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد جواد میرزایی،معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با عنایت به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) مقررات دریافت مجوز خروج از کشور مشمولان (دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و افراد دارای برگه آماده به خدمت بدون غیبت و ... بازه زمانی خروج از کشور ویژه پیاده روی ایام اربعین حسینی (ع) از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۰۱ تا ۱۴۰۲/۶/۲۵ است.

او افزود: صدور مجوز خروج از کشور اینترنتی برای تمامی مشمولان غیر غایب در مدت تعیین شده ویژه پیاده روی اربعین حسینی (ع) بدون سپردن وثیقه انجام می‌گیرد.

سرهنگ میرزایی ادامه داد: صدور مجوز خروج از کشور برای دانش آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه بصورت سامانه‌ای در درگاه اینترنتی این سازمان (بصورت یک مرحله‌ای) بدون تایید محل تحصیل و وظیفه عمومی انجام می‌گیرد.

او اضافه کرد: صدور مجوز خروج از کشور متعهدین خدمت که تعهد آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت و تایید شده، بلامانع می‌باشد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: دارندگان برگ اعزام به خدمت بدون غیبت تا ۱۰ روز مانده به تاریخ اعزام می‌تواند در تاریخ تعیین شده از صدور مجوز خروج از کشور طرح مذکور بهره‌مند شوند.

او گفت: فارغ التحصیلان بدون برگ اعزام به خدمت می‌توانند در مهلت معرفی در ایام اربعین مجوز خروج از کشور به مقصد کشور عراق دریافت و دانشجویانی که در مهلت معرفی در حال تحصیل می‌باشند، استثنائا می‌توانند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین امسال از مجوز خروج از کشور زیارتی به مقصد کشور مقصد عراق استفاده کنند.

سرهنگ میرزایی بیان کرد: دارندگان معافیت موقت (بدون غیبت) کفالت و پزشکی امکان استفاده از مجوز خروج در ایام مذکور را دارند، مشمولان متقاضی انواع معافیت‌های کفالت، پزشکی، موارد خاص (بدون غیبت) که پرونده آنان در مراحل رسیدگی بوده حائز شرایط استفاده از تسهیلات مذکور در ایام اربعین حسینی (ع) می‌باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: مجوز خروج از کشور زیارتی برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) به صور یکبار خروج به مدت بازه زمانی ابلاغ شده صادر می گردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید