این ستاره فوتبال درهای عربستان را باز کرد نه رونالدو!

کدخبر: ۵۸۹۴۶۳
اقتصادنیوز: یکی از مربیان مشهور بوندس‌لیگا مدعی شد، ستاره‌ای که شروع‌کننده موج انتقال‌ها به فوتبال عربستان بوده کریم بنزما است.
این ستاره فوتبال درهای عربستان را باز کرد نه رونالدو!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، «بو سونسون» سرمربی دانمارکی ماینتس، در آخری روز فصل گذشته بوندس‌لیگا به شهرتی قابل توجه دست یافت چرا که تیم او در روز آخر فصل موفق شدند دورتموند را در خانه‌اش متوقف کنند تا قهرمانی به بایرن مونیخ تعلق بگیرد. جالب اینجا است که سونسون دستیاری ایرانی دارد و بابک کیهان‌فر به عنوان مربی در کادر فنی او حضور دارد.

سونسون امروز در یک مصاحبه ادعایی مطرح کرد که بار دیگر او را در معرض توجه قرار داده است. ادعایی که مسلما خوشایند هواداران کریستیانو رونالدو نیست.

این مربی دانمارکی در مصاحبه با روزنامه بیلد در پاسخ به این سوال که آیا انتقال ستاره‌ها از اروپا به عربستان برای بوندس‌لیگا خطرناک نیست، ادعای جنجالی‌اش را مطرح کرد و گفت بر خلاف آنچه پذیرفته شده نقطه شروع این موج انتقال کریم بنزما به الاتحاد بوده و نه پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر.

سونسون به بیلد گفت:" به نظر من نقطه شروع و تعیین‌کننده انتقالها به عربستان پیوستن رونالدوی 38ساله به النصر نبود. آنچه این موج را شروع کرد انتقال کریم بنزما بود، کسی که کمی قبل در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به میدان رفته بود. این بود که درها را برای دیگران باز کرد. دارید می‌بینید که چه نام‌های بزرگی و چه تعداد بازیکنانی دارند به آنجا می‌روند. ما پولهایی می‌بینیم که حتی لیگ برتر هم توان رقابت با آن را ندارد. من با هیجان روند را دنبال می‌کنم و دوست دارم ببینم این ماجرا به کجا می‌رسد".

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید