هشدار وقوع آتش سوزی در این شهرستان

کدخبر: ۵۸۹۷۷۸
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع این شهرستان هشدار داد و از گردشگران خواست، از روشن کردن آتش یا انداختن ته سیگار در منطقه خودداری کنند.
هشدار وقوع آتش سوزی در این شهرستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حسن شکری ضمن هشدار و اعلام آماده باش در خصوص وقوع آتش سوزی در مراتع دماوند اظهار داشت: از مردم و گردشگران می‌خواهیم از انداختن هرگونه ته سیگار و یا برپا کردن آتش در مراتع طبیعی خودداری کنند.

هجوم مردم به شمال کشور+ فیلم

ضرب و شتم شدید در مترو+ فیلم

وی افزود: با توجه به بارش‌های متناوب ابتدای سال انبوهی از علوفه‌های مرتعی سطح شهرستان را فراگرفته است، با گرم شدن تدریجی هوا احتمال بروز حریق و آتش سوزی افزایش یافته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند گفت: با توجه به تعطیلی امروز و فردا و نیز جمعه از گردشگرانی که وارد منطقه می‌شوند، می‌خواهیم، از انداختن ته سیگار در مراتع خودداری کنند و اگر آتشی روشن می‌کنند، حتماً آن آتش را خاموش کنند و کشاورزان عزیز که در مجاورت اراضی ملی زمین کشاورزی دارند، از سوزاندن بقایای زراعی خودداری کنند.

وی از دهیاران خواست، از سوزاندن انباشت زباله خودداری کنند و گفت: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران دماوند، کلیه دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و منابع طبیعی در حالت آماده باش قرار دارند، که اگر خدای ناکرده حریقی رخ دهد، در اسرع وقت خاموش شود.

شکری از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه حریق در منطقه موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ تماس بگیرند، تا همکاران بنده به سرعت در منطقه حاضر شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید