فرمانده سپاه قدس گیلان: برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند

کدخبر: ۵۹۰۱۱۰
فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند.
فرمانده سپاه قدس گیلان: برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار محمد عبدالله‌پور پنجشنبه‌شب در یادواره شهدای شهرستان آستارا اظهار کرد: نسل جوان شهدا را ندیدند و امروز خیلی‌ها نمی‌دانند شهدا که بودند؛ شهدا مانند قطره‌ای از دریا به منبع قدرت لایزال خدایی متصل هستند و قدرت الهی دارند.

به نوشته ایرنا، وی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه مظهر قدرت ایران شهدا هستند، افزود: شهدا در دل دشمن هراس ایجاد می‌کردند و امروز اگر تمام دنیا با همه ارتشش جمع بشود، قدرت ندارد با ما کاری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه شهدا مسیر را نشان می‌دهند و در این راه نباید خسته بشویم، بیان کرد: آخرین ترفند دشمن جنگ ترکیبی بود که سال گذشته روی ملت ما آزمایش کرد؛ در حالی که در گذشته دشمن مقطعی می‌جنگید و یک بار تحریم می‌کرد، یک بار ترور می‌کرد و یک بار تحریم اقتصادی می‌کرد.

وی اضافه کرد: دشمن سال گذشته به این جمع‌بندی رسید، همه فرمول‌هایی را که علیه مردم ما در طول سالها به وجود آورده است را یک باره روی ملت ما آزمایش کند و از این رو به شدت ما را زیر بمباران عملیات روانی خود قرار داد و با استفاده از فرصت تعطیلات کرونا، روی دانش‌آموزان نیز تاثیر گذاشت.

عبدالله‌پور با اشاره به ترفندهای جنگ روانی و تلاش دشمن برای تجزیه کشور، عنوان کرد: شهدا با قدرتشان نگذاشتند توطئه‌ای به آن بزرگی به موفقیت برسد؛ شهدا امثال علی‌وردی، عجمیان و نوروزپور را تربیت و ایمان را در دل این جوانان ما زنده کردند.

وی ادامه داد: دشمن در حال کار است و در این نبرد حق و باطل آنهایی موفق می‌شوند که بتوانند راه شهدا را در عمل استمرار دهند؛ امروز دشمن با تمام فشار دنبال این است که نسل جوان ما را از ما جدا کند و راه مقابله آن ارتباط با جوانان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: افراد مسئولی که در قدرت هستند، نباید مردم را در پیچ و خم‌های اداری معطل کنند، این همکاری با دشمن است؛ چون دشمن کشور را در محاصره قرار داده است و از همه نفوذی‌هایش استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تربیت ضلع‌های مختلفی همچون محله، مدرسه، مسجد و خانه دارد، گفت: اگر کشوری نسل جوان نداشته باشد، دیگر نمی‌تواند سرپا بایستد؛ دشمن امروز عفاف و حجاب ما را هدف گرفته و اگر کسی عاشق شهدا است، باید مساله حجاب و عفاف را برای جوان‌ها تشریح کند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه تعدادی از افراد بی‌حجاب وابسته به دشمن هستند، افزود: اگر دین و آن چیزی که هست را درست تبلیغ کنیم، جوانان ما درست می‌شوند؛ رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند.

وی افزود: اگر بخواهیم راه شهدا را برویم، باید اخلاق و رفتار شهدا را داشته باشیم؛ از ویژگی‌های شهدا این بود که خستگی‌ناپذیر بودند، به هدفشان ایمان داشتند، طرفدار عدالت و دشمن ظالم بودند و با هرچه فساد مقابله می‌کردند و از این رو اگر کسی اهل رشوه، باندبازی و اختلاس باشد، از شهدا نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز شرط مبارزه با آمریکا کار است، عنوان کرد: اگر کسی عاشق شهدا هست و در اداره‌ای مسئول شده باشد، باید طوری از قوانین استفاده نماید که مشکل مردم را برطرف کند.

وی اظهار کرد: شهدا از ما انتظار دارند که در مسیرشان محکم و اهل استقامت باشیم؛ شهدا ابتدا در زندگی شهیدوار رفتار کردند و سپس خدا آنها را انتخاب کرد و اگر کسی بخواهد به چنین مقام والایی برسد و رهرو آنها باشد، باید مانند شهدا زندگی کند و به‌ویژه در برهه‌های حساس انقلاب خسته نشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید