داوطلبان مجلس یقه‌‌گیری نکنند!

کدخبر: ۵۹۰۶۳۰
اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد که برخی می‌خواهند به دلیل آن که چند رأی بیشتر بیاورند، فضای گلستان را دوقطبی کنند.
داوطلبان مجلس یقه‌‌گیری نکنند!

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از فارس، سیدعلی مهاجر  اظهارکرد: یکی از نکاتی که استاندار گلستان هم به خوبی آن را هوشمندانه در استان تبیین کرده، تعبیر «تکل از پشت به هم نزدن» است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با تأکید بر این‌که همه مدیران و مسئولان باید این رفتار را مد نظر قرار دهند، افزود: در آموزه های دینی خود اگر احساس کردیم، لازم است حقی را برای به دست آوردن حقی دیگر رها می کنیم، این کار را باید انجام دهیم.

وی بیان کرد: چرا برخی می خواهند به دلیل آن که چند رأی بیشتر بیاورند، فضای استان را دوقطبی کنند، رفتن فضای استان به این سمت به ضرر همگان است، از همه دوستان تقاضا دارم که فضای استان را به سمت وحدت و دوستی جلو ببرند.

مهاجر اضافه کرد: اگر استان ما در برخی از شاخصه‌های رشد و توسعه عقب افتاده، یک دلیل آن همین اختلافات و دو قطبی کردن جامعه چه در فضای سیاسی، قومیتی و مذهبی است، لذا از همه مسئولان تقاضا دارم تا می توانند به اصل وحدت و کمک به یکدیگر و هم افزایی نزدیک شوند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: هم افزایی برای حل مشکلات، گمشده استان بوده که استاندار گلستان طی این دو سال، سعی کرده آن را عملیاتی کند و ما هم جواب آن را گرفتیم؛ نمونه این وحدت را در گره گشایی پروژه پتروشیمی گلستان مشاهده کردیم که با هم افزایی سه قوه، گره آن باز شد.

وی افزود: اگر ما دلسوز مردم هستیم مردم توقع دارند که ما در کنار هم برای آن ها کار کنیم، مردم انتظار ندارند که ما یقه همدیگر را بگیریم.

مهاجر تصریح کرد: یقه گیران به نفع مردم کار نمی کنند و تصمیم دارند با رفتار کاذب توجه مردم را جلب کنند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با تأکید بر این که رسانه‌ها هم باید عامل وحدت باشند، اضافه کرد: مردم تمایل دارند که گره ای از مشکلاتشان گشوده شود نه اینکه برخی مسئولان یقه همدیگر را بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید