واژگونی مرگبار خودرو در شاهرود / فوت مادر و مصدومیت ۲ فرزندش

کدخبر: ۵۹۰۸۰۲
اقتصادنیوز: واژگونی پژو پارس با سه سرنشین در مسیر میامی- شاهرود به فوت مادر و مصدومیت ۲ فرزندش منجر شد.
واژگونی مرگبار خودرو در شاهرود / فوت مادر و مصدومیت ۲ فرزندش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودرو سواری پژو پارس با سه سرنشین در مسیر میامی- شاهرود به فوت مادر و مصدومیت ۲ فرزندش منجر شد.

مرگ مشکوک مرد میانسال در یکی از بیمارستان‌های تهران

محسن مزجی افزود: واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۱۰ محور میامی به شاهرود رو به روی شهرک صنعتی موجب فوت راننده خودرو در صحنه حادثه شد.

وی با بیان اینکه مادر ۳۷ ساله فوت شده توسط عوامل آتش نشانی رهاسازی شد، ابراز کرد: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه میامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی حاضر شدند.

واژگونی خودرو در شاهرود به فوت مادر و مصدومیت ۲ فرزندش منجر شد

مزجی با بیان اینکه نیروهای پایگاه هلال احمر میامی نیز در صحنه حضور یافتند، اظهار کرد: مصدومان این حادثه پسر ۱۳ ساله و دختر هفت ساله با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود انتقال یافتند.

به گفته کارشناسان حاضر در صحنه، علت واژگونی خودرو ترکیدگی لاستیک بوده است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید