تبریک‌گویی رییس سازمان انرژی اتمی به مناسبت روز خبرنگار

کدخبر: ۵۹۰۸۰۶
اقتصادنیوز: محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی «روز خبرنگار» را تبریک گفت.
تبریک‌گویی رییس سازمان انرژی اتمی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه با تبریک روز خبرنگار نوشت: هر ساله همزمان با هفدهم مردادماه روز خبرنگار، اهمیت گفتار و کردار حقیقت جویی و آگاهی‌ بخشی در حرفه‌ای مقدس که اصحاب آن با خردمندی و قلمی روان و بیانی شیوا به روشنگری حقایق می‌پردازند، بیش از پیش نمایان و مخابره می‌شود.

معاون رییس جمهور افزود: همواره تاکید داشته‌ام که شما تلاشگران خستگی‌ناپذیر و فعالان عرصه رسانه با قلم پاک و غنی خویش، پیشقراولان آگاهی‌بخشی و تبیین حقایق هستید و در مسیر صیانت از استقلال و منافع ملت انجام وظیفه می‌کنید. شما مجاهدان عرصه رسانه در شرایط کنونی با روایتگری صادقانه و شجاعانه می‌توانید روایت‌های دروغین دشمنان جمهوری اسلامی ایران که بر ناامیدسازی مردم کمر همت بسته‌اند را با شکست مواجه کنید.

اسلامی تاکید کرد: بدون تردید معرفی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با نقش‌آفرینی شما خبرنگاران و اصحاب رسانه در تغییر نگرش عمومی نسبت به حقایق و ضرورت‌های فناوری هسته‌ای معنای بیشتری یافته و ارزنده، دلگرم کننده و تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: در این ایام، تقارن روز فرخنده خبرنگار با ماه محرم‌الحرام و پیروزی تفکر حق بر باطل نیز تجلی‌بخش فرهنگ عاشورایی و اهداف قیام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیهم السلام) است که جوانان ایران اسلامی با تأسی به این قیام و تکیه بر دانش و تخصص خود مسیر آزادگی و تعالی کشور را به نیکوترین وجه محقق خواهند ساخت.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: برای اینجانب مایه مباهات و خرسندی است که ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به یکایک پیام‌آوران حقیقت و روایتگران صالح و صدیق در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای رسانه» کشور، از تلاش‌های اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز حوزه هسته‌ای که در یک‌سال گذشته ما را همراهی کردند، قدردانی و تشکر کنم. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، خبرنگاران و اصحاب فرهیخته رسانه‌های کشور بتوانند گام‌های اساسی در مسیر تبیین حقایق، روشنگری و عدالت‌خواهی بردارند و با روشنگری، افکار عمومی داخلی و جهانی را نسبت به حقیقت صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای کشور بیش از پیش آشنا سازند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید