فوری؛ ادارات این استان فردا زود تعطیل می‌شوند

کدخبر: ۵۹۱۰۲۴
اقتصادنیوز: استانداری مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن درخواست از مردم جهت کاهش تردد در فضاهای باز، با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار پدیده گرد و غبار، فردا ادارات و بانک‌های استان مرکزی ساعت ۱۲ ظهر تعطیل می‌شوند.
فوری؛ ادارات این استان فردا زود تعطیل می‌شوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر در این اطلاعیه آمده است: برای فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه کارمندان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و… هستند و همچنین کلیه مادران باردار به صورت دورکاری اعلام می‌گردند و این پرسنل با هماهنگی مدیر خود، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند و درخواست می‌شود اصناف و مدیران بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری لازم را با نیروهای خود داشته باشند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر دولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی، فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه، تعطیل خواهد بود و پیشنهاد می‌گردد این کلاس‌ها به صورت مجازی برقرار شود، توصیه می‌گردد از ورزش در فضاهای باز اجتناب شود و کلیه زمین‌های ورزشی روباز تعطیل اعلام می‌شود.

این اطلاعیه خاطر نشان کرده است: فعالیت کلیه معادن و کارگاه‌های عمرانی منشأ گرد و خاک در سطح استان ممنوع می‌باشد و مردم استان در صورت مشاهده تخلفات به فرمانداری‌ها، صمت و محیط زیست گزارش نمایند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید