شهربانو منصوریان در ساختمان بهارستان؟

کدخبر: ۵۹۱۵۹۵
تازه‌ترین صحبت‌ها درباره شهربانو منصوریان قصدش برای حضور در انتخابات مجلس و ورود به بهارستان است. منصوریان در بازدید مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی ووشو، این هدف خود را تایید کرد.
شهربانو منصوریان در ساختمان بهارستان؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه توسعه ایرانی، شهربانو منصوریان یکی از بزرگ‌ترین نام‌های ووشو در دنیا است. ورزشکاری که از سخت‌ترین شرایط به بالاترین مدارج رسیده و با بهبود شرایطش نامش را در حوزه‌های دیگر نیز آورده است. منصوریان هم در فعالیت‌های خیرخواهانه سابقه‌ای طولانی دارد و هم خودش را وارد دنیای بیزنس کرده است.

تازه‌ترین صحبت‌ها درباره او اما قصدش برای حضور در انتخابات مجلس است. منصوریان در بازدید مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی ووشو، این هدف خود را تایید کرد. کاری که با توجه به روحیات شهربانو جای تعجبی باقی نمی‌گذارد.

منصوریان در این بازدید از شرایط سخت ووشکاران در اردوهای ملی از جمله اینکه سالن و خوابگاهی مناسب ندارند صحبت کرد و در پایان صحبت‌هایش وقتی امیر صدیقی رییس فدراسیون به خسروی‌وفا رییس کمیته المپیک از قصد کاندیداتوری شهربانو خبر داد، منصوریان این موضوع را تایید کرد و با خنده گفت که قصد دارم کاندیدا شوم و حرکتی بزنم و خوابگاهی برای ووشو بسازم!

او البته این روزها بیشتر حواسش به بازی‌های آسیایی است. شهربانو آخرین حضور خود در المپیک آسیایی را پیش رو دارد و می‌خواهد با بهترین مدال کارش را به پایان ببرد. او در بازی‌های 2018 به مدال نقره رسید و امسال سکوی اول را هدف قرار داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید