جانی دپ از دست رفت!

کدخبر: ۵۹۱۹۸۶
جانی دپ ممکن است به روزهای اوج بازنگردد. مجله «لایف اند استایل» گزارش داده است که چند اجرای «هالیوود ومپایرز» به دلیل زیاده‌روی دپ در نوشیدن مشروب کنسل شده است.
جانی دپ از دست رفت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر فوری، «جانی دپ» پس از پیروزی حقوقی بر همسر سابقش «امبر هرد» در دادگاه افترازنی ویرجینیا هنوز به فیلم هالیوودی بزرگی ملحق نشده و در عوض چند بار با گروه «هالیوود ومپایرز» روی صحنه رفته است.

چرا هتل‌های کیش و قشم یکباره خالی شد؟

در حالی که شایعه پیوستن دپ به چندگانه «جنگ ستارگان» شنیده می‌شود، در گزارش جدیدی ادعا شده است که دوستان و نزدیکان بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) و اخیراً «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) نگرانند او دوباره با نوشیدن افراطی سلامت خود را به خطر بیندازد.​

مرگ دختر 21 ساله بعد از تزریق داروی بیهوشی

مجله «لایف اند استایل» گزارش داده است که چند اجرای «هالیوود ومپایرز» به دلیل زیاده‌روی دپ در نوشیدن مشروب کنسل شده است.

پیش‌تر علت کنسل شدن کنسرت‌های بازیگر مصدومیت او گزارش شده بود اما مدتی بعد به صورت غیررسمی ادعا شد که دپ پیش از یک کنسرت در هتل از هوش رفته است.

یکی از منابع نشریه می‌گوید: «دوستان جانی می‌ترسند خوش‌گذرانی‌ها یک بار دیگر بر او غلبه کنند. برخی ادعا می‌کنند که وضع نوشیدن‌های او به حدی بد است می‌خواهند یک مداخله را صحنه‌سازی کنند.»

این منبع ادامه می‌دهد: «اعضای گروه [«هالیوود ومپایرز»] بسیار خشمگین اما در عین حال نگرانند… [دپ] نمی‌داند چه زمانی دست [از نوشیدن] بردارد.»

منبع دیگری می‌گوید «همه جزئیات زشت را شنیده‌ایم و ویدیوی تکان‌دهنده او در بدترین شرایطش را دیده‌ایم» و اضافه می‌کند که او به گفته برخی «هنوز تحت تأثیر ماجرای امبر» است. او ادامه می‌دهد: «او به خاطر سقوط، بلند شدن دوباره، تکاندن خودش و ادامه راه شهرت دارد، اما نمی‌تواند تا ابد این‌گونه زندگی کند، و در مقطعی، چیزی را از دست می‌دهد. جانی برای اینکه مثل یک راک‌استار جوان رفتار کند زیادی پیر است. مثل گذشته احیا نمی‌شود.»

هرد در دادگاه ویرجینیا گفته بود که همسر سابقش چندین بار از هوش رفته و با مصرف مشروبات الکلی به «موجود وحشتناک» به کلی دیگری تبدیل می‌شده است: «این مرد کنترل مدفوعش را از دست می‌داد و من تمیزش می‌کردم. روی استفراغ خودش از هوش می‌رفت… هیچ‌کس به او چیزی نمی‌گفت. هیچ‌کس با او روراست نبود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید