تکلیف افسانه بایگان مشخص شد!

کدخبر: ۵۹۲۲۱۵
تلویزیون قصد دارد شامگاه چهارشنبه ۲۵ مردادماه فیلمی از افسانه بایگان را روانه آنتن شبکه نمایش کند تا به این شکل مشخص شود این بازیگر ممنوع التصویر نیست.
تکلیف افسانه بایگان مشخص شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فیلم نیوز، درپی اتفاقات و حاشیه‌هایی که طی چندماه اخیر پیرامون افسانه بایگان شکل گرفت و در نهایت منجر به کناره‌گیری او از دنیای بازیگری شد، پیش بینی‌می‌شد که این هنرپیشه زن ممنوع التصویر است و آثار او تا مدتی از تلویزیون پخش نخواهد شد.

اما برخلاف پیش بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها ، تلویزیون به تازگی فیلمی از افسانه بایگان را در کنداکتور پخش شبکه نمایش قرار داده تا مشخص شود ، آثار او مشکلی بابت پخش ندارند.

طبق کنداکتور منتشر شده در سایت شبکه نمایش قرار است، شامگاه چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه فیلم «شکوه بازگشت» به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی افسانه بایگان ساعت ۲۳ روی آنتن این شبکه برود.

تصویری از کنداکتور منتشر شده در سایت شبکه نمایش که نشان می‌دهد فیلم «شکوه بازگشت» با بازی افسانه بایگان برای پخش در شامگاه چهارشنبه در نظر گرفته شده است.

شکوه بازگشت از محصولات سینمای ایران در نیمه اول دهه هفتاد است که در سال ۱۳۷۲ به اکران عمومی ئدر آمد. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی سیروس مقدم است که علاوه بر بایگان از حضور بازیگرانی چون جمشید مشایخی، رسول توکلی، داریوش مودبیان و… بهره برده است.

این فیلم در زمان اکران خود با جذب ۱۷۳ هزار و ۳۹۲ مخاطب توانست به فروش ۷ میلیون و ۸۶۴ هزارتومان دست پیدا کند و در رتبه پنجاه و سوم جدول فروش سالانه قرار بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید