درخواست عضو هیات رئیسه مجلس از رئیسی درباره واردات خودرو

کدخبر: ۵۹۲۲۸۸
روح الله متفکر آزاد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این‌که «در سفر اول رئیس جمهور به تبریز مشکل برق را با وزیر نیرو در میان گذاشته‌ایم» اظهار کرد: تذکری که در خصوص مشکل برق داده بودیم امروز خود را نشان می‌دهد. می‌خواهیم به صورت جدی دستور ویژه سفر رئیس جمهور در خصوص تولید برق در حوزه صنایع و خانگی اجرایی شود.
درخواست عضو هیات رئیسه مجلس از رئیسی درباره واردات خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو امیدی در مردم ایجاد شد که گرانی در خودرو شکسته خواهد شد.

روح الله متفکر آزاد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این‌که «در  سفر اول رئیس جمهور به تبریز مشکل برق را با وزیر نیرو در میان گذاشته‌ایم»  اظهار کرد: تذکری که در خصوص مشکل برق داده بودیم امروز خود را نشان می‌دهد. می‌خواهیم به صورت جدی دستور ویژه سفر رئیس جمهور در خصوص تولید برق در حوزه صنایع و خانگی اجرایی شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  مشکل کم آبی شهر تبریز و روستاهای شهرستان گفت: در استان تلاش هایی برای تامین منابع و مخازن آبی انجام می‌شود اما وزارتخانه باید اعتبارات لازم را در اختیار نیروهای میدانی قرار دهد و با تدابیر عاجل و سریع نیاز مبرم مردم به آب را رفع کند.

وی در ادامه تاکید کرد: با مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو امیدی در مردم ایجاد شد که گرانی در خودرو شکسته خواهد شد اما با گذشت یک سال هنوز این خودروها وارد خیابان نشده اند از رئیس جمهور می خواهیم گیر پیچ های این مصوبه را بردارد و شخصا به موضوع ورود کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید