حمایت ویژه ستاره تازه وارد الهلال از رونالدو

کدخبر: ۵۹۲۵۷۸
اقتصادنیوز: نیمار، ستاره تازه وارد الهلال گفت: من این جا هستم تا لیگ عربستان را بزرگتر و قوی تر کنم و کریستیانو رونالدو پیشگام این تغییرات مثبت است.
حمایت ویژه ستاره تازه وارد الهلال از رونالدو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، باشگاه الهلال عربستان با مبلغی در حدود 160 میلیون یورو توانست نیمار را به خدمت بگیرد؛ ستاره ای که بعد از ترک برزیل برای بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد و در 31 سالگی تصمیم به ترک اروپا و حضور در لیگ عربستان گرفت.

امیررضا معصومی قهرمان جهان شد

قرار است در دیدار هفته دوم الهلال مقابل الفیحا مراسم معارفه نیمار برگزار شود و به همین دلیل بازی آبی‌ها به ورزشگاه ملک فهد منتقل شده که ظرفیت بالاتری دارد. توئیتر رسمی باشگاه الهلال مصاحبه ای از ستاره جدیدش منتشر کرد که نیمار در آن از اشتیاق بالایش برای رویارویی با ستاره های فوتبال در عربستان دارد:

کسی به من نگفت به عربستان بیایم

برای حضور در عربستان با کسی صحبت نکردم و این تصمیم خودم بود. می خواهم الهلال را به آرزوهایش برسانم و می دانم که موفقیت فقط با کار کردن به دست می آید.

می خواهم این جا تاریخ بسازم!
از حضور در لیگ عربستان هیجان زده هستم. با گذشت زمان تجربه بازی در کشورهای مختلف و جوهای متفاوت را دارم و می خواهم در الهلال تاریخ سازی کنم.

رونالدو پیشگام این راه بود
من این جا هستم تا لیگ عربستان را بزرگتر و قوی تر کنم. کریستیانو رونالدو پیشگام این تغییرات مثبت است. چنین موضوعی اعتماد به نفسم را بالاتر می برد. انتظار دارم فصلی فوق العاده با کسب عناوین مختلف را داشته باشیم.

همه رونالدو را مسخره می کردند اما...
وقتی رونالدو به عربستان رفت همه او را دیوانه خواندند اما اکنون همه اینجا هستند تا قدرت و هیجان لیگ این کشور را بالا ببرند.رقابت مهم است و به همین خاطر به عربستان آمدم.

برای رویارویی با این ستاره ها هیجان زده ام
لیگ عربستان با این نقل و انتقالات مهم قطعا جذاب تر خواهد شد. وقتی متوجه می شوید که قرار است با کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و روبرت فیرمینو روبرو شوید، هیجان به اوج خود می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید