یک باند قاچاق سلاح در مرزهای ایران منهدم شد

کدخبر: ۵۹۲۷۱۰
اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، تعداد ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز و تعداد ۱۸ تیغه خشاب کشف،۲ نفر از قاچاقیان دستگیر و یک نفر از آنان کشته شد.
یک باند قاچاق سلاح در مرزهای ایران منهدم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری مرزبانی، سردار رضا شجاعی افزود: مرزداران سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی از ورود قاچاقچیان سلاح غیرمجاز مطلع شدند و برای دستگیری و خنثی کردن اهداف سوء آنها، بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفتند.

وی ادامه داد: مرزداران در این درگیری پس از شناسایی خودروی مورد نظر، با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی، توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی سواری ، ۲ دستگاه موتورسکلیت و دستگیری ۲ نفرقاچاقچی سلاح و هلاکت یک نفر، تعداد ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۱۸ تیغه خشاب ، ۲۲ تیر جنگی مربوطه غیرمجاز که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی کرده بودند و قسط ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران و انتقال به استان های دیگر را داشتند کشف کردند.

سقوط مرگبار یک هواپیما در بزرگراه/ چند نفر کشته شدند؟

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: برابر اطلاعات واصله مقرر بود این سلاح ها جهت استفاده در اقدامات تروریستی و ناآمن کردن کشورمورد استفاده قرار گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید