آتش‌سوزی مهیب در شیراز

کدخبر: ۵۹۲۸۳۸
اقتصادنیوز: حریق در آپارتمان مسکونی واقع در خیابان پاییز شیراز منجر به مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر استنشاق دود شد.
آتش‌سوزی مهیب در شیراز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: آتش سوزی در آپارتمان مسکونی واقع در خیابان پاییز شیراز منجر به مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر استنشاق دود شد.

هادی عیدی پور افزود: ساعت ۱۵:۵۶ بعدازظهر امروز ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ طی تماسی با سامانه ۱۲۵ گزارشی از آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پاییز شیراز اعلام شد.

تولد یک نوزاد عجیب الخلقه/ زبان این کودک هر روز بزرگ تر می شود+ عکس

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از دریافت خبر تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه‌های۲، ۵، ۶، ۱۴ و ۱۷ همراه با خودروهای سنگین و نیمه سنگین، بالابر هیدرولیکی بلند مرتبه و خودرو تنفسی به محل اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که آتش در اتاق خواب یک منزل مسکونی در طبقه‌ پنجم از یک ساختمان ۶ طبقه روی داده که انتشار دود در ساختمان و سرایت به طبقات فوقانی، منجر به مسمومیت و ایجاد مشکلات تنفسی برای ساکنان شده و آتش‌نشانان با حضور سریع در محل نسبت به انجام عملیات جست و جو، نجات، مهار آتش و تهویه به صورت همزمان اقدام کردند.

۱۰ نفر براثر آتش‌سوزی در شیراز دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: تعداد ۱۰ نفر از ساکنان ساختمان در معرض دود قرار گرفته بودند که به محل ایمن انتقال داده شده و پس از بررسی عوامل اورژانس تعداد پنج نفر به علت دودزدگی به مراکز درمانی منتقل شدند.

عیدی‌پور تصریح کرد: در هر طبقه از این ساختمان ۴ واحد مسکونی وجود دارد و حادثه تلفات جانی نداشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید