یک روزنامه حامی ابراهیم رئیسی: فیلترینگ، اختلالات اینترنت و توجیه‌ها وزیر ارتباطات ، مردم را عصبانی می‌کند

کدخبر: ۵۹۳۲۸۷
اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای فرهیختگان و ارگان دانشگاه آزاد در گزارشی به انتقاد از وزیر ارتباطات پرداخت.
یک روزنامه حامی ابراهیم رئیسی: فیلترینگ، اختلالات اینترنت و توجیه‌ها وزیر ارتباطات ، مردم را عصبانی می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است: موضوع تکراری اما مهم اینترنت، یکی از مواردی است که می‌توان به‌وضوح نارضایتی مردم را نسبت به اختلالات و کاستی‌های آن دید. محدودیت‌های اینترنتی که آخرین بار با شروع ناآرامی‌های پاییز سال گذشته اعمال شد، این نگرانی را در میان مردم به‌وجود آورد که قرار است اعمال این محدودیت‌ها دائمی باشد.

بااین‌حال مسئولان در این رابطه اظهار کردند که محدودیت‌ها به جهت جلوگیری از سوءاستفاده دشمن برای ایجاد ناآرامی‌ها اعمال شده و موقتی خواهد بود و به‌محض آرام شدن فضا شرایط به‌حالت عادی باز‌می‌گردد.

با گذر از ناآرامی‌ها و آرام شدن فضای کشور اما خبری از رفع محدودیت‌ها نبود و پاسخ قانع‌کننده‌ای هم به مردم داده نمی‌شد و مسئولان این حوزه علت بروز اختلالات اینترنتی را استفاده از فیلترشکن می‌دانستند.

وزارت ارتباطات و مشخصا شخص وزیر عموما سعی می‌کرد با استفاده از آمار و ارقام این گزاره را اثبات کنند که زیرساخت‌های اینترنتی کشور مشکلی نداشته و مشکل از گیرنده بوده و علت هم استفاده از فیلترشکن است. اقداماتی که نه‌تنها توجیه‌کننده اختلالات و محدودیت‌های موجود در زیرساخت‌های اینترنتی کشور نبوده، بلکه باعث افزایش نارضایتی مردم نیز در این رابطه شده است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید