مهدی طارمی پرتغالی ها را ناامید کرد!

کدخبر: ۵۹۳۳۲۳
اقتصادنیوز: عملکرد طارمی در بازی مقابل فارنسه چندان مورد رضایت‌ رسانه‌ها قرار نگرفت. مهدی طارمی در این مسابقه ۷۴ دقیقه بازی کرد ولی نتوانست باز هم برای تیمش گلزنی کند. او البته روی گلی که پورتو دریافت کرد نیز مقصر بود و توپ را از دست داد.
مهدی طارمی پرتغالی ها را ناامید کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  از فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ پرتغال، پورتو به مصاف فرانسه رفت و در لحظه پایانی و در دقیقه ۱۰۰ به گل برتری دست یافت و توانست با نتیجه ۲ بر یک، ۳ امتیاز ارزشمند بدست آورد.

مهدی طارمی در این مسابقه نیز در ترکیب ثابت پورتو حضور داشت و ۷۴ دقیقه بازی کرد ولی نتوانست باز هم برای تیمش گلزنی کند. او البته روی گلی که پورتو دریافت کرد نیز مقصر بود و توپ را از دست داد.

مهاجم ایران پورتو در دیدار قبلی نیز در گلزنی ناتوان بود و شب گذشته هم ۲ شوت به سمت دروازه زد که هیچکدام راهی به سمت چارچوب نداشتند. او البته ۲ موقعیت برای هم‌تیمی‌های خود ایجاد کرد که به گل بدل نشد.

طارمی از سوی رسانه گل‌پوینت نمره ۵.۹ را گرفت تا یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیمش نام گیرد. فوت‌موب نمره ۷.۴ را داد و سوفااسکور نیز نمره ۷.۳ را به مهاجم ایرانی پورتو نسبت داد که در مقایسه با سایر بازیکنان پایین‌تر بود.

طارمی در این ۲ بازی اصلا نتوانسته در حد و اندازه‌های گذشته ظاهر شود که امیدوارم در مسابقه با تیم سابقش این طلسم بشکند.

دوشنبه هفته آینده، پورتو در هفته سوم رقابت‌های لیگ پرتغال میهمان ریوآوه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید