جنایت هولناک در پایتخت/ قتل جوان تهرانی با کوکتل مولوتف

کدخبر: ۵۹۳۵۶۷
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: روز دوشنبه نهم مرداد امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به دلیل سوختگی شدید به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.
جنایت هولناک در پایتخت/ قتل جوان تهرانی با کوکتل مولوتف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین ، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت آتشین در شرق تهران خبر داد.

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: روز دوشنبه نهم مرداد امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به دلیل سوختگی شدید به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی سردخانه بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند؛

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر سوختگی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد جوان بر اثر سوختگی ناشی از انفجار کوکتل مولوتف از خیابان کوهستان در نزدیکی باغ پرندگان به این مرکز درمانی منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان با قاتل اختلاف مالی داشته که ظاهرا روز حادثه قاتل به طرز ناگهانی با پرتاب کردن کوکتل مولوتف از قبل ساخته شده به سمت مقتول، دست به این جنایت آتشین زده است.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی متوجه شدند متهم پس از ارتکاب جنایت به سبزوار رفته و در آنجا به صورت مخفیانه زندگی می‌کند که همین سرنخ مهم کافی بود تا مردجنایتکار در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

وی افزود: کارآگاهان جنایی دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی سبزوار شدند و پس از شناسایی مخفیگاه موردنظر در عملیات نفسگیر متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (مبارزه با قتل) قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید