حمله عضو موتلفه به سیدمحمد خاتمی/حرف های تکراری را در زمان انتخابات تکرار می کند

کدخبر: ۵۹۳۹۸۴
حمیدرضا ترقی به اظهارات انتخاباتی روز گذشته سیدمحمد خاتمی واکنش نشان داد.
حمله عضو موتلفه به سیدمحمد خاتمی/حرف های تکراری را در زمان انتخابات تکرار می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، عضو حزب موتلفه در گفتگو با سایت فردا از اظهارات انتخاباتی رئیس دولت اصلاحات و هشدارهایش به شورای نگهبان انتقاد کرد.

حمیدرضا ترقی درباره اظهارات انتخاباتی روز گذشته سیدمحمد خاتمی، گفت: اصلاح طلبان به ویژه عناصری مثل آقای خاتمی با فقه سیاسی حضرت امام (ره) مشکل دارند بنابراین حرف تکراری شان را زمان هر انتخاباتی دوباره بیان می کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران براساس فقه سیاسی امام پایه ریزی شد و استمرار یافت، افزود: حرف های آقای خاتمی و اصلاح طلبان نه خریدار و نه قابلیت اجرایی شدن دارد. آنها این موضوع را خوب می دانند اما حرف شان را تکرار می کنند چون هدف شان بیشتر تغییر در خط و مسیر ولایت و رهبری در جامعه است.

وی ادامه داد: شورای نگهبان براساس قانون اساسی عمل می کند. قانون اساسی نیز تغییری نکرده است که حرف اصلاح طلبان دوباره طرح شود و قابلیت اجرایی شدن پیدا کند. مفسر قانون اساسی، طبق قانون اساسی شورای نگهبان است، بنابراین این نوع حرف ها جز آنکه ذهن مردم را مشوش و فاصله جریان اصلاحات را با نظام بیشتر کند، حاصل دیگری ندارد.

ترقی بیان کرد: اصلاح طلبان با بیان این حرف ها می خواهند پوششی برای فقدان سرمایه اجتماعی شان ایجاد کنند و این ژست را بگیرند که جریان اصلاحات در انتخابات شرکت نمی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید