اطلاعیه ایران درباره زائران اربعین

کدخبر: ۵۹۴۲۱۰
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات در خصوص شهروندان افغانستانی که قصد شرکت در مراسم زیارت اربعین عراق و سفر از طریق ایران را دارند، اطلاعیه صادر کرد.
اطلاعیه ایران درباره زائران اربعین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات در خصوص شهروندان افغانستانی که قصد شرکت در مراسم زیارت اربعین عراق و سفر از طریق ایران را دارند، اطلاعیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش در این اطلاعیه آمده است:

به نام خدا

به اطلاع شهروندان محترم مناطق غربی افغانستان شامل ولایت‌های هرات، بادغیس، غور و فراه می‌رساند:

با هدف ارائه حداکثری خدمات و تسهیلات به شهروندان محترم افغانستانی که قصد شرکت در مراسم زیارت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین دارند و پس از تلاش‌ها و رایزنی‌های انجام شده بدین وسیله شرایط و ضوابط صدور روادید زیارتی اربعین به شرح زیر اعلام می‌گردد:

- داشتن روادید گروهی (در دسته‌های پنج نفر و بیشتر) کشور عراق الزامی می‌باشد.

- روادید دوبار ورود مخصوص اربعین به صورت رایگان و از روز شنبه ۴ شهریور به مدت ۱۰ روز صادر خواهد شد. این بازه زمانی به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد.

- از علاقمندان دعوت می‌شود به صورت گروهی و از طریق یکی از آژانس‌های زیارتی از تاریخ مذکور در ایام هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۶ فرم‌های درخواست روادید را به همراه اصل و کپی روادید کشور عراق و اصل گذرنامه معتبر به بخش کنسولی ارائه نمایند. (زوار محترم از مراجعه شخصی خودداری نمایند.)

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات - افغانستان

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید