تعریف و تمجید الهام علی‌اف از اراده کشورش/ رجزخوانی برای ارمنستان

کدخبر: ۵۹۴۳۱۹
الهام علی اف گفت: ما به همه دنیا ثابت کردیم که هیچکس نمی تواند اراده ما را تحت تأثیر قرار دهد. ما این را در زمان جنگ نشان دادیم، این را با ۴۴ روز فقط و فقط با پیشروی، نابود کردن دشمن، برافراشتن پرچم خود نشان دادیم.
تعریف و تمجید الهام علی‌اف از اراده کشورش/ رجزخوانی برای ارمنستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان طی سخنرانی در مراسم جشنی که به مناسبت روز شهر لاچین برگزار شد بدون اشاره به مشکلات موجود بر سر بستن گذرگاه لاچین خواستار عدم حمایت از ارمنستان شد.

کانال نیروهای مسلح آذربایجان اعلام کرد، الهام علی اف گفت: ما به همه دنیا ثابت کردیم که هیچکس نمی تواند اراده ما را تحت تأثیر قرار دهد. ما این را در زمان جنگ نشان دادیم، این را با ۴۴ روز فقط و فقط با پیشروی، نابود کردن دشمن، برافراشتن پرچم خود نشان دادیم.

علی اف با یادآوری اینکه کارزار تبلیغاتی علیه آذربایجان نمی تواند بر اراده این کشور تأثیر بگذارد و آن را از مسیر خود منحرف کند، تأکید کرد: عدالت با ماست، قوانین بین المللی با ماست، ما از هیچکس نمی ترسیم. این را در میدان جنگ و در صحنه سیاسی نشان دادیم. هرچه حامیان ارمنستان زودتر این را بفهمند، برای ارمنستان و برای کل منطقه بهتر خواهد بود.

رئیس جمهور آذربایجان با اشاره به اینکه مردم آذربایجان ملتی خلاق هستند، گفت: این واقعیت که ما شهر لاچین را تنها در ۸ ماه بازسازی کردیم، نشان دهنده استعداد و اراده مردم ما است و در عین حال نشان می دهد که ما صاحبان این کشور هستیم. این سرزمین ماست».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید