دیدار دبیرکل مجمع گفت وگوی آسیا با امیرعبداللهیان+جزئیات

کدخبر: ۵۹۴۷۴۹
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با دبیرکل مجمع گفت وگوی آسیا دیدار و گفت وگو کرد.
دیدار دبیرکل مجمع گفت وگوی آسیا با امیرعبداللهیان+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه در دیدار پورنچای دانویواتانا دبیرکل مجمع گفت وگوی آسیا (ACD) با وی، از دبیرکل به جهت تلاشهایش تشکر کرد و اطمینان داد جمهوری اسلامی ایران در دوره آتی ریاست بر مجمع همه تلاش خود را برای ارتقا همکاری ها و تحقق اهداف مجمع بکار خواهد بست. 

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه همچنین در این دیدار بر نقش دبیرخانه مجمع در حمایت از پیشبرد همکاریها تاکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به تقویت دبیرخانه مستقر در کویت و نیز مرکز همکاریهای فرهنگی مجمع مستقر در تهران را اعلام کرد.

دبیرکل مجمع گفتو گوی آسیا (ACD) در این دیدار گزارشی از فعالیت های این مجمع ارائه و وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان آماده سازی نشست وزرای امور خارجه این سازو کار در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک که پس از آن ریاست یکساله جمهوری اسلامی ایران بر مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) آغاز خواهد شد، قرار داد.

پورنچای دانویواتانا در این دیدار اظهار امیدواری کرد در دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، اقدامات موثری از جمله در راستای اجرای سند چشم انداز ۱۰ ساله مجمع صورت گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید