عکسی جدید از حمید جبلی در کنار ایرج طهماسب

کدخبر: ۵۹۴۸۳۷
با اجرای نمایش «سوسمار» حمید جبلی و ایرج طهماسب بار دیگر در کنار هم در تئاتر شهر حضور پیدا کردند.
عکسی جدید از حمید جبلی در کنار ایرج طهماسب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بیش از ۲۰ سال از آخرین کار تئاتری حمید جبلی در مجموعه تئاتر شهر می‌گذرد و حالا با اجرای یکی از تازه‌ترین نمایشنامه‌های او، جبلی و طهماسب که همواره به عنوان دوستانی دیرین و زوجی هنری فعال بوده‌اند، بار دیگر در کنار یکدیگر و در فضای تئاتر شهر دیده شدند.

افتتاحیه نمایش «سوسمار» شامگاه دوشنبه، ششم شهریور ماه در لابی تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. پیش از شروع اجرای این نمایش، جبلی و طهماسب دیداری دوستانه با سید جواد طاهری، مدیر مجموعه تئاتر شهر داشتند.

به جز طهماسب، شیرین یزدان‌بخش و عزت‌الله رمضانی‌فر هنرمند پیشکسوتی که در چند وقت اخیر سوگوار دختر جوان خود بوده است، نیز دیگر مهمان ویژه دیشب بودند.

رحمت امینی، کارگردان نمایش «سوسمار» و گروه اجرایی این نمایش علاقه داشتند تا با دعوت از رمضانی‌فر که روزهای سختی را سپری می‌کند، برای حضور در تئاتر ، کمی حال و هوای او را عوض کنند.

حمید جبلی و ایرج طهماسب در یک قاب

بدین ترتیب رمضانی‌فر و طهماسب با بریدن روبان، نمایش «سوسمار» را افتتاح کردند. 

بعد از اجرای نمایش نیز مهمانان روی صحنه دعوت شدند و حمید جبلی با خوش‌آمدگویی به حاضران در سالن گفت: «تئاتر مانند فیلم ماندگار نمی‌شود، مانند یک پروانه از پشت پنجره گذر می‌کند یا مانند آب روان جاری می‌شود اما تماشاگر است که تئاتر را زنده و ماندگار می‌کند. سپاسگزارم از همه شما برای حضورتان در اینجا چون شما تئاتر را تنها نگذاشتید و در هر شرایطی، همراه این هنر بوده‌اید.»

در خلاصه داستان نمایش «سوسمار» که متن آن هنوز منتشر نشده، آمده است: «دقایقی مانده به تحویل سال جدید، زن و مردی که در حال آماده سازی سفره هفت سین و آغاز سال تازه هستند، تخم مرغی برای رنگ کردن تهیه می‌کنند؛ ساعاتی بعد، تخم مرغ ترک می‌خورد و...»

بهار مشیری، ابوذر ‌ساعدی، فرزاد ‌برهمن، عرفان معصومی و نوید ‌جهانزاده بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردارند.

حمید جبلی و ایرج طهماسب در یک قاب

محمدرضا ‌عطایی‌فر (مجری طرح)، نوید ‌جهانزاده (مدیر اجرایی، مشاور تبلیغات و ساخت تیزر)، سعید ‌سیادت (مدیر تولید)، ملیکا ‌راه‌رخشان (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، امیرحسین اصفهانی (مدیر صحنه)، مصطفی مرادیان (طراح صحنه)، فطیما زعفرانی (طراح لباس)، عاطفه ابیضی (طراح گریم)، عاطفه ابیضی، فرناز مرتضوی، علی اصغر ‌گودینی، حمیدرضا ‌قاسمی (مجریان گریم)، فرزاد ‌برهمن، مهدی نامجو (آهنگساز)، سارا عبدالملکی (طراح پوستر، بروشور و گرافیک)، پوریا رحیمی (طراح نور)، شیرین ‌جهانزاده (عکاس و فیلمبردار)، فرشاد ‌فیضی (عکاس و فیلمبردار پشت صحنه)، فاطمه حاجی آقاجانی، فائقه کردآبادی (خیاط)، ماژان ‌کیمیایی ‌اسدی (ساخت انیمیشن)، عرفان معصومی (منشی صحنه)، امیرحسین ‌امیری (دستیار تهیه)، رها طالبی (دستیار موسیقی)، پوریا رحیمی (دستیار یک صحنه)، راحیل روحانی‌فر، مبینا توسلی، عسل ‌امیربزرگی، محیا طحانی، مهدی خاوری (دستیاران صحنه)، المیرا کریمی (اجراکننده پتینه)، تینا ابراهیمی، سپیده حسینی (دستیاران لباس)، شاهد بهوند (تشریفات) و علی ‌کیهانی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی) دیگر عواملی هستند که در این پروژه همراه جبلی و امینی هستند.

نمایش «سوسمار» هرشب ساعت ۲۰:۱۵ و با مدت زمان ۶۰ دقیقه در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید