بذرپاش فعالیت انتخاباتی برای مجلس را تکذیب کرد

کدخبر: ۵۹۴۹۵۴
اقتصادنیوز: محمد مهاجری نوشت: دوست نزدیک به آقای بذرپاش حکایت از آن داشت که وی به استثنای اولین جلسه( افتتاحیه) تشکیلات شریان در هیچ نشستی حضور نیافته و با هیچ‌یک از اعضای آن ارتباط نداشته است و بنابراین هرگونه فعالیت انتخاباتی برای مجلس دوازدهم کاملا منتفی است.
بذرپاش فعالیت انتخاباتی برای مجلس را تکذیب کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا توضیحاتی درباره خبر فعالیت انتخاباتی بذرپاش منتشر کرد.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت؛

در مصاحبه ای که با سایت جماران داشتم گفتم تشکل اصولگرای شریان و آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شدیداً فعالیت انتخاباتی می کنند.

یکی از نزدیکان آقای بذرپاش که با او رفاقت ۱۰-۱۵ساله دارم تماس گرفت و گفت آقای وزیر این خبر را در اطراف قم و در حالی که مشغول افتتاح پروژه مسکن بوده دیده و تلفنی به من گفته است در میان این همه حجم کار عمرانی و نیز تدارک سفر چندمیلیون زایر اربعین و در حالی که در ۱۶ روز گذشته دایما در سفر بوده ام حتی دقیقه ای فرصت برای کار سیاسی نداشته ام.

افشاگری یک اصولگرا از نقشه بذرپاش برای انتخابات 1404

توضیحات بعدی دوست نزدیک به آقای بذرپاش حکایت از آن داشت که وی به استثنای اولین جلسه( افتتاحیه) تشکیلات شریان در هیچ نشستی حضور نیافته و با هیچ‌یک از اعضای آن ارتباط نداشته است و بنابراین هرگونه فعالیت انتخاباتی برای مجلس دوازدهم کاملا منتفی است.

با اشاره به اینکه خبر منتشر شده توسط من با واسطه از یکی از اعضای گروه شریان نقل شده بود، توضیح فوق از باب رعایت انصاف و بیطرفی و اخلاق حرفه ای منتشر شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید