فوری/ آهنگساز آثار مهدی یراحی بازداشت شد

کدخبر: ۵۹۵۰۹۲
اقتصادنیوز : کوشان حداد که همکاری هایی با مهدی یراحی در زمینه تنظیم آثارش داشته، در ششم شهریور به همراه او بازداشت شده است.
فوری/ آهنگساز آثار مهدی یراحی بازداشت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تریبون هنر، بر اساس اخبار رسیده، کوشان حداد، آهنگساز و تنظیم کننده به همراه مهدی یراحی بازداشت شده است.

هنوز دلیل بازداشت کوشان حداد اعلام نشده.

برای ازدواج با خواستگار پولدار پسر 4 ساله ام را کشتم

کوشان حداد، متولد دهم اسفند ۱۳۵۸، از اوایل دهه هشتاد در موسیقی پاپ فعالیت داشته است و در دورانی یکی از پرکارترین تنظیم کننده های این عرصه بوده است.

او در این سال ها با خواننده های مختلفی از جمله محسن چاوشی، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، علی اصحابی، بهنام صفوی و مهری یراحی همکاری داشته است.

با اعلام قوه قضاییه، در پی انتشار ترانه‌ای غیرقانونی از سوی مهدی یراحی و تشکیل پرونده قضایی، این خواننده با دستور دادستان تهران بازداشت شد.

به گزارش تریبون هنر، در پی انتشار ترانه‌ای غیرقانونی از سوی مهدی یراحی و تشکیل پرونده قضائی، این خواننده با دستور دادستان تهران بازداشت شد.

رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اخیراً به دلیل انتشار ترانه‌ای غیرقانونی و خلاف اخلاق و عرف جامعه اسلامی از سوی مهدی یراحی، برای وی پرونده قضائی تشکیل شده بود. یراحی پیش‌تر نیز در بحبوحه اغتشاشات سال گذشته ترانه خلاف قانون دیگری نیز منتشر کرده بود.

P0iu0hWxnQ67

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید