مرد ۶ هزار میلیاردی بازداشت شد

کدخبر: ۵۹۵۶۲۲
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند کلاهبردار حرفه ای به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در تبریز خبر داد.
مرد ۶ هزار میلیاردی بازداشت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا؛ سردار "علی محمدی "در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران  و سایر شهرستان ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی های تخصصی با جمع آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی و با اخذ دستورات قضائی متهمان در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته  و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از ۹۰۰ نفر با عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان خاطر نشان کرد :  هر ۴ نفر متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مال باختگان به همراه پرونده متشکه تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید