شبکه «جام‌جم» اینترنتی شد

کدخبر: ۵۹۵۷۱۵
اقتصادنیوز: معاون سیما در حکمی به مدیر سابق شبکه تلویزیونی ماموریت داد تا «انتقال شبکه جام‌جم» را بر بستر اینترنت انجام دهد.
شبکه «جام‌جم» اینترنتی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از معاونت سیما، «محسن برمهانی» معاون سیما در حکمی به حسن ملکی ماموریت داد تا «انتقال شبکه جام‌جم» از بستر برودکست را بر بستر اینترنت انجام دهد.

معاون سیما در این حکم از مدیر سابق شبکه تلویزیونی جام جم خواسته است باتوجه به گستره فرهنگ و تمدن اسلام و ایران، برای تعامل بیشتر و به روزشدن، تعمیق روزافزون رابطه فکری و عاطفی ایرانیان خارج از کشور با رویکرد هویت محوری و همچنین ضرورت ارتقاء بهره وری همگام با پیشرفت تکنولوژی و تغییر نوع مصرف مخاطبان، کار «انتقال شبکه جام‌جم» از بستر برودکست بر بستر اینترنت را انجام دهد.

خبر داغ معاون وزیر ارتباطات درباره کیفیت شبکه ارتباطی کشور

معاون سیما ضمن قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه ملکی در دوران مدیریت شبکه‌های تلویزیونی جهانی جام‌جم از وی خواسته با استفاده از تجربیات و دانش مراکز ذی‌ربط و بهره‌گیری از منابع، سازوکار جابجایی شبکه های جهانی جام‌جم به بستر اینترنت (تلوبیون و ...) را فراهم آورد.

«جام جم» با همان ماموریت و هدف گذاری پیشین بر بستر اینترنت و به صورت وی او دی یا ویدیو بر مبنای درخواست مخاطب در سایت تلوبیون ارتقا خواهد یافت و علاوه بر داشتن پخش زنده برای برنامه‌سازی از مرکز تخصصی سیمرغ نیز بهره خواهد برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید