سکوت همسر ناصر محمدخانی شکست

کدخبر: ۵۹۶۰۸۳
اقتصادنیوز: همسر ناصر محمدخانی سکوتش را شکست و گفت: حال ناصر خوب است؛ اینکه می‌گویند حالش بد است، شایعه است و اصلا صحت ندارد. فعلا پزشکان گفته‌اند باید ۱۰ روز در بیمارستان باشد و شاید این مدت بیشتر هم بشود.
سکوت همسر ناصر محمدخانی شکست

به گزارش اقتصادنیوز ، سپیده فکوری، همسر ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پیشکسوت پرسپولیس که در بیمارستان بستری شده است اظهار کرد: او تحت درمان است و کارهای پزشکی روی او انجام می‌شود. متاسفانه در روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری منتشر کردند مبنی بر این که حال همسرم بد شده و یا فوت کرده است.

فوری/ حادثه مرگبار در غار یخی سمیرم/ چند نفر کشته شدند؟

گاندی به جمع راهپیمایان اربعین پیوست!+ عکس

این شایعات واقعا دل ما را آزرد و ما را ناراحت می‌کند. وقتی یکی از همین شایعات را می‌خواندم به سمت ناصر رفتم و دست او را محکم فشردم. واقعا با چه هدفی این شایعات را منتشر می‌کنید؟

وی افزود: حال ناصر خوب است و طول درمان را طی می‌کند. اینکه می‌گویند حالش بد است، اصلا صحت ندارد. فعلا پزشکان گفته‌اند باید ۱۰ روز در بیمارستان باشد و شاید این مدت بیشتر هم بشود.

او همچنین گفت: در روزهای اخیر علاقه‌مندان ناصر از طریق فضای مجازی با ما در ارتباط بودند و که این موضوع برای ما دلگرمی بود. یکی از دوستان ناصر هم با او تماس گرفت و من ماسک اکسیژن را از روی صورت او برداشتم و با دوستش صحبت کرد.

ناصر محمدخانی، یحیی گل‌محمدی را خیلی دوست دارد و وقتی در فضای مجازی دیدم آقای گل‌محمدی تصویر ناصر را منتشر کرده است، به او نشان دادم و خیلی خوشحال شد.

ناصر آنقدر گل‌محمدی را دوست دارد که زمانی که گل‌محمدی در تیم پدیده کار می‌کرد، می‌گفت تیم دوم من پدیده است. از همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال که در این روزها به یاد ما بودند تشکر می‌کنم. آنها و پیام‌هایشان برای ما باعث دلگرمی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که ناصر محمدخانی از چه زمانی دچار بیماری شده است گفت: ماه‌ها است که او نیاز به درمان دارد اما اقدام به این کار نمی‌کرد. این موضوع باعث شد من از  رحیم یوسفی بخواهم ناصر را راضی کند تا برای درمانش به بیمارستان برود. یک شب که از خواب بیدار شده بود به سختی نفس می‌کشید که باعث ترس من شده بود.

واقعا نگرانش بودم اما الان خوشحالم که روند درمانش طی می‌شود و حال بهتری دارد. دیروز که در بیمارستان بودم می‌گفت بهتر نفس می‌کشم. از همه مردم تشکر می‌کنم که به یاد ما بودند و امیدوارم به زودی خبر سلامتی ناصر را اعلام کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید