گفت‌وگوی بلینکن با نتانیاهو درباره ایران+جزئیات

کدخبر: ۵۹۶۳۷۳
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: بلینکن گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو داشت.
گفت‌وگوی بلینکن با نتانیاهو درباره ایران+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت‌وگوهایی مجزا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین داشته است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: بلینکن گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو داشت. بلینکن بر استحکام شراکت دوجانبه و تعهد آمریکا نسبت به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: طرفین درخصوص منافع مشترک از جمله گسترش هم‌بستگی منطقه‌ای اسرائیل و مقابله با «تهدیدات از سوی ایران» صحبت کردند. وزیر خارجه تاکید کرد که این کشور به حمایت از سیاست‌هایی که آزادی، امنیت و کامیابی اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها را تضمین می‌کند، پایبند است.

متیو میلر همچنین عنوان کرد: بلینکن امروز گفت‌وگویی نیز با محمود عباس داشته است. بلینکن نگرانی مداوم خود در رابطه با خشونت‌ها در کرانه باختری را ابراز کرد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: وزیر خارجه بار دیگر بر حمایت آمریکا از تدابیری که منجر به پیشرفت آزادی و امنیت می‌شود و کیفیت زندگی مردم فلسطین را ارتقا می‌دهد، تاکید کرد. آنتونی بلینکن و محمود عباس درخصوص حمایت از راهکار دو دولتی و مخالفت با اقداماتی که دوام آن را به خطر می‌اندازد، گفت‌وگو کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید