پاسخ شفاف شریفی زارچی به واکنش کنایه آمیز عبدالله گنجی

کدخبر: ۵۹۶۳۹۴
بعد از آن‌که علی شریفی زارچی توسط هیات جذب دانشگاه صنعتی شریف از این دانشگاه کنار گذاشته شد، این استاد دانشگاه در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) از انتخاب خود به‌عنوان رئیس بالاترین مرجع علمی المپیاد جهانی کامپیوتر خبر داد.
پاسخ شفاف شریفی زارچی به واکنش کنایه آمیز عبدالله گنجی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، علی شریفی زارچی پاسخ عبدالله گنجی را داد.

بعد از آن‌که علی شریفی زارچی توسط هیات جذب دانشگاه صنعتی شریف از این دانشگاه کنار گذاشته شد، این استاد دانشگاه در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) از انتخاب خود به‌عنوان رئیس بالاترین مرجع علمی المپیاد جهانی کامپیوتر خبر داد. خبری که عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای اصولگرا به آن واکنش نشان داد و در پاسخی به زارچی نوشت: «....اگر همین ۲،۳ هفته اخیر و بعد از فضا سازی مبنی بر اخراجتان اتفاق افتاده، یاد اسکار و کن و اصغر فرهادی و.... می‌افتیم. تجربه نشان می‌دهد غرب جز به زاویه داران با ج.ا میدان نمی‌دهد.»

حالا شریفی زارچی در واکنشی به عبدالله گنجی نوشته که: «سال 91 نامزد شدم، رای نخست را آوردم. سال 97 یکی از استادان فعلی دانشگاه Waterloo مرا به عنوان نامزد معرفی کرد، رای نخست را آوردم و به عنوان رییس کمیته هم انتخاب شدم. امسال برخلاف سایر نامزدها که در محل مسابقات بودند، از ایران و با تماس تصویری سوابق علمی خود را ارائه کردم.»

پاسخ شفاف شریفی زارچی به واکنش کنایه آمیز یک اصولگرا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید