میانجی گری مرد میانسال به قیمت جانش تمام شد

کدخبر: ۵۹۷۰۳۷
اقتصادنیوز: زمانی که مرد میانسال متوجه شد دامادشان با راننده‌ای درگیر شده، تصمیم گرفت با میانجی‌گری به دعوای آنها خاتمه بدهد؛ اما پس از خاتمه درگیری ناگهان حالش خراب شد و جان باخت.
میانجی گری مرد میانسال به قیمت جانش تمام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، این اتفاق چند روز قبل در یکی از محله های تهران اتفاق افتاد. بررسی ها نشان می داد که مردی برای رفتن به سفر کاری بلیط یکی از کشورهای خارجی را تهیه کرده و شب حادثه درخواست یک خودروی اینترنتی را کرد.

مرگ عجیب 3 برادر در زمین‌های کشاورزی

او وقتی سوار ماشین شد با راننده به دلیل اینکه مسیر اشتباهی رفته بود درگیر شد. مسافر جوان تصور کرد که راننده قصد ربودن او و سرقت دلارهایش را دارد،

به همین دلیل با برادرزنش که مردی میانسال بود تماس گرفت و درخواست کمک کرد. از سوی دیگر درگیری مسافر و راننده ادامه داشت تا اینکه کارشان به کلانتری کشیده شد. همزمان برادرزن مرد مسافر رسید و هر 3 نفر برای حل و فصل این اختلاف قدم در کلانتری گذاشتند. ساعتی بعد درگیری خاتمه یافته و همه چیز ختم به خیر شد و هر 3 نفر از کلانتری خارج شدند اما برادرزن مرد میانجی گر ناگهان حالش خراب شد.

پاهای پسرم را با طناب بستم، کتک زدم، سوزاندم، اما نکشتم!

قلب او از تپش ایستاد و دچار سکته قلبی شد. به دنبال این اتفاق خانواده این مرد راهی دادسرای جنایی تهران شدند و از راننده خودروی اینترنتی شکایت کرده اند و او را مقصر مرگ مرد میانجی گر می دانند. با این شکایت، قاضی وحید ناصری بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات در این پرونده را صادر کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید