شانس درِ خانه پرسپولیس را زد!

کدخبر: ۵۹۷۳۶۴
اقتصادنیوز: طبق اخبار دریافتی مشخص شده که بیرانوند، احتمال بازی کردنش مقابل النصر بیشتر از غیبتش در این بازی است و به نظر می‌رسد او در روزهای منتهی به بازی با نماینده عربستان آماده حضور در مهمترین بازی سرخ‌پوشان شود.
شانس درِ خانه پرسپولیس را زد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس ۲۸ شهریور ماه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس برای این بازی با مشکلاتی روبه‌رو است که یکی از آنها نامشخص بودن وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم در این بازی است چرا که بیرانوند در بازی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان مصدوم شد و این نیز نگرانی زیادی برای هواداران پرسپولیس به وجود آورد.

پس از بازگشت ملی‌پوشان کشورمان به ایران بیرانوند بلافاصله کارهای درمانی را آغاز کرد تا بتواند پرسپولیس را در این بازی حساس همراهی کند. این در حالی است که موضوع نرسیدن بیرانوند به این بازی در یکی دو روز اخیر باعث شد تا نگرانی زیادی به وجود بیاید چرا که با جدایی احمد گوهری، پرسپولیس هنوز نتوانسته دروازه‌بان دوم مطمئنی جذب کند و در صورتی که بیرانوند بازی با النصر را از دست بدهد، کار سرخ‌پوشان بسیار سخت خواهد بود.

با این همه و طبق اخبار دریافتی مشخص شده که بیرانوند، احتمال بازی کردنش مقابل النصر بیشتر از غیبتش در این بازی است و به نظر می‌رسد او در روزهای منتهی به بازی با نماینده عربستان آماده حضور در مهمترین بازی سرخ‌پوشان شود.

رسیدن بیرانوند به این دیدار حساس به نوعی می‌تواند اتفاقات فصل نقل و انتقالات و اینکه او در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت را تا حدود زیادی از بین هواداران پرسپولیس پاک کند و با رسیدن به این دیدار علاوه بر کمک به تیم یحیی گل‌محمدی، می‌تواند دوباره محبوب هواداران پرسپولیس شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید