اعضای شورای شهر تهران با پول شهرداری به کربلا رفتند؟

کدخبر: ۵۹۷۶۲۸
اقتصادنیوز: چمران درباره حضور برخی از اعضای شورای شهر تهران در کربلا در ایام اربعین گفت: تمامی اعضا با هزینه شخصی خود به کربلا رفتند و اغلب نیز با خانواده خود بودند. هیچ یک از اعضا و مدیران از شورا با هزینه شورا به کربلا سفر نکرده است.
اعضای شورای شهر تهران با پول شهرداری به کربلا رفتند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه پیش بینی شده برای احداث تراموا در تهران گفت: این بودجه مربوطه به مباحث مطالعاتی این مد از حمل و نقل عمومی است که البته بودجه خوبی نیز پیش بینی شده و ابتدا باید کارهای مطالعاتی در خصوص قطار شهری «تراموا» انجام شود و سپس مراحل اجرایی آن آغاز شود.

عکس پربازدید از خواننده معروف در کنار عارف در لس‌آنجلس

وی به تفاهم‌نامه اخیر شهرداری تهران و وزارت دفاع درباره راه‌اندازی تراموا اشاره کرد و افزود: همانطور که گفته شده این یک تفاهم است نه قرارداد چرا که در ارتباط با قرارداد باید حتما در شورا موضوع مورد بررسی و نهایتا به تصویب برسد. البته شورای ترافیک نیز باید نظر خود را در خصوص احداث تراموا ارائه کند.

فوری/ شهره قمر آزاد شد+ عکس

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتشار خبری درباره احداث خانه‌های ۲۵ متری در پایتخت نیز گفت: روز گذشته وزارت راه و شهرسازی این خبر را تکذیب کرد. همچنین شهرداری تهران به هیچ عنوان پروانه ساخت چنین واحدهایی را نمی‌دهد.

وی درباره اثرات منفی چنین خانه‌هایی گفت: این مسئله تبعات اجتماعی به همراه خواهد داشت و در شرایطی که تأکید بر فرزندآوری می‌شود احداث چنین خانه‌هایی مردم را به سمت زندگی مجردی سوق می‌دهد.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص حضور برخی از اعضای شورای شهر تهران در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی گفت: تمامی اعضا با هزینه شخصی خود به کربلا رفتند و اغلب نیز با خانواده خود بودند. هیچ یک از اعضا و مدیران از شورا با هزینه شورا به کربلا سفر نکرده، در خصوص مدیران شهرداری بنده اطلاعی ندارم.

وی درباره دستور جلسه امروز شورای شهر تهران نیز گفت:‌ در این جلسه با توجه به اتمام احکام مسئولیت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ این موضوع در دستور کار شورا قرار گرفته و پس از بررسی آن نیز چند نامگذاری و بررسی چند پرونده باغات در جلسه امروز انجام خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید