فوری؛ قرار گرفتن 3 شهر استان تهران در وضعیت خطرناک!

کدخبر: ۵۹۸۱۸۰
اقتصادنیوز: وضعیت سه شهر اسلامشهر، ملارد و شهریار در حالت خطرناک و 14 ایستگاه شهر تهران در وضعیت قرمز یعنی ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارند.
فوری؛ قرار گرفتن 3 شهر استان تهران در وضعیت خطرناک!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون روی عدد 146 قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

در این وضعیت طبق توصیه شرکت کنترل کیفیت هوا، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی ، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

بر اساس این داده ها، وضعیت آلودگی هوا در 14 ایستگاه در حالت قرمز و ناسالم برای همه گروه‌ها است.
 


3 شهر در وضعیت خطرناک آلودگی هوا/ افراد از فعالیت خارج از منزل خودداری کنند

اسلامشهر با شاخص 417، شهریار با شاخص 500 و ملارد با شاخص 432 در وضعیت خطرناک می‌باشند در چنین وضعیتی افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.
 

پاکدشت با شاخص 134، پردیس با شاخص 127، دماوند با شاخص 125 و ورامین با شاخص 144 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند و همچنین قرچک با شاخص 161 در وضعیت قرمز است.

از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران ۸ روز هوای پاک، 126 روز هوای قابل قبول، ۳۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۵ روز هوای ناسالم در روز شمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی