اعتراف شوکه‌کننده بازیگر نقش جوکر!

کدخبر: ۵۹۸۴۱۰
اقتصادنیوز: جرد لتو خواننده و بازیگر مشهور هالیوودی در مصاحبه اخیرش درباره مدت زمان اعتیادش در دوران جوانی و دلیل ترکش صحبت کرده است!
اعتراف شوکه‌کننده بازیگر نقش جوکر!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، جرد لتو، به تازگی در مورد اعتیاد و آنچه که برای خلاص شدن از اعتیادش به او الهام بخشید، صحبت کرد.

خواننده معرف پس ازطلاق با یک خلافکار وارد رابطه شد؟+عکس

جرد لتو، فاش کرده است که لحظه‌ای الهام بخش داشت. این لحظه به دوران او به عنوان یک معتاد و گاهی اوقات فروشنده مواد مخدر پایان داد!

مازیار لرستانی با استایلی متفاوت ظاهر شد/ عکس

در مصاحبه جدیدش این بازیگر و خواننده در مورد تاریخچه مواد مخدر خود صحبت کرد. جرد لتو هنگام صحبت درباره فلسفه هنری خود و گروهش به نام «ترتی سِکندز تو مارس» به موضوع اعتیادش اشاره کرد.

لتو، ادعا کرد که در نتیجه تربیتش در محیطی دوستدار مواد مخدر، شیفتگی طبیعی به مواد مخدر پیدا کرده بود. این موضوع نهایتا او را وادار به راه اندازی تجارت فروش مواد مخدر خود کرد!

اعتراف تکان دهنده و جنجالی آقای خواننده و بازیگر هالیوودی!

آقای بازیگر اعتراف کرد: «من همیشه به مواد مخدر علاقه داشتم. من همیشه تجربه‌های جدید علاقه داشتم.

من علاقه داشتم کمی ریسک کنم، بله. من فکر می‌کنم اعتیاد احتمالاً برای افرادی که دوست دارند ماجراجو باشند، رایج است.»

او توضیح داد: «البته اعتیاد یک بخش دیگر از آن است.

مصرف مواد مخدر یک چیز است، اما موضوع چیزی است که اعتیاد از شما می‌گیرد.»

اما یک تغییر ناگهانی زندگی جرد لتو را از دام اعتیاد نجات داد. الهام و بینشی که او را علاقه مند به شهرت کرد و مسیر درست قرار داد.

آقای خواننده ادامه داد: «من لحظه الهام داشتم. من می‌دانستم که می‌خواهم در زندگی‌ام چکار مهمی انجام دهم که به آن افتخار می‌کنم. به این نتیجه رسیدم که دو مسیر متفاوت برای زندگی من وجود دارد.»

لتو که از اینکه همه به این اندازه خوش شانس نیستند احساس ناراحتی کرد و گفت:

«من راه درست را انتخاب کردم. دوستان بسیار نزدیکی داشتم که تصمیم درستی نگرفتند. آن‌ها دیگر در جمع ما نیستند. بسیاری از دوستانم چنین سرنوشتی داشتند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید