هشدار هواشناسی؛ احتمال سیلاب محلی در این استان

کدخبر: ۵۹۸۹۲۹
اقتصادنیوز: هشدار سطح زرد در استان مازندران در شرایطی صادر شد که بارندگی از یکشنبه 26 شهریور شروع شد و تا ساعت 19 روز دوشنبه همچنان ادامه داشت.
هشدار هواشناسی؛ احتمال سیلاب محلی در این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه همشهری، مدیر بحران استان مازندران با تایید این خبر گفت: «هشدار سطح زرد در استان مازندران صادر شده است. بارندگی از شب گذشته (یکشنبه 26 شهریور) ادامه داشته و همچنان (دوشنبه 27 شهریور) بارندگی توام با رگبار را در استان شاهد هستیم به طوری که احتمال سیلاب محلی در برخی از مناطق مازندران وجود دارد و خوشبختانه تاکنون خسارت چندانی به بار نیاورده است.»

با وجود این، سقوط سنگ در محور جاده هراز به یک خودرو آسیب زده است. حسینعلی محمدی با تایید این موضوع، عنوان کرد: «ساعت 3 بامداد روز دوشنبه در محدوده روستا وانا آمل و در محور جاده هراز سقوط سنگ رخ داد که منجر به آسیب دیدن یک خودرو شد. به غیر از این حادثه، تاکنون حادثه دیگری روی نداده است.»

او یادآور شد: «مردم بومی به طور کامل با شرایط اقلیمی منطقه در این فصل از سال آشنا هستند. در واقع آنهایی که محصولات کشاورزی دارند، اقدامات لازم را انجام می‌دهند و بقیه اهالی منطقه نیز احتیاط‌ می‌کنند. با توجه به حجم مسافرانی که در پایان فصل تابستان در استان مازندران حضور پیدا کرده‌اند، لذا توصیه ما به مسافران محترم است.» مدیر بحران استان مازندران ادامه داد: «مسافران محترم در زمان عبور از محورهای اصلی و به ویژه از جاده هزار و کندوان احتیاط لازم را داشته باشند. البته بهتر است تا جایی که می‌توانند در این شرایط تردد از این محورها را به تعویق بیندازند. همچنین مسافران محترم از تردد در محورهای کوهستانی پرهیز کنند. در عین حال، دستگاه‌های امدادی استان مازندران در حالت آماده باش هستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید