واکنش مدیرعامل پرسپولیس به حضور دخترش در کنار رونالدو

کدخبر: ۵۹۹۱۵۰
مدیرعامل پرسپولیس در مورد حواشی استقبال از رونالدو به خاطر حضور دخترش، گفت: الحمدالله بخل و حسد تاروپود خیلی‌ها را گرفته است. هروقت احتیاج بود از بچه‌هایم استفاده کردم.
واکنش مدیرعامل پرسپولیس به حضور دخترش در کنار رونالدو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حواشی مراسم استقبال از رونالدو واکنش نشان داد.

رضا درویش در مورد حضور رونالدو در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: شاید هر ۵۰ سال یکبار اتفاق بیفتد که چهره‌های این شکلی به کشور ما بیایند. من بچه بودم پله یا بکن بائر با گردمولر، به ایران آمد هنوز یادم است.

وی افزود: پرسپولیس این همه هوادار دارد. حداقل برای۵۰ هزار نفر این امکان بود که به ورزشگاه بیایند. ای کاش این کار بچه گانه را انجام نمی‌دادند که بتوانیم از پتانسیل هوادار بهره ببریم. وقتی هوادار باشدانگیزه ای که به بازیکن می دهد واقعا قابل توصیف نیست. امیدواریم از این به بعد چنین مسائلی به وجود نیاید تا بتوانیم از حضور هوادار بهره ببریم. همه عشق تیم‌هایی مثل ما که پشتوانه معدنی و صنعتی نداریم هوادار است. از این هم بی بهره باشیم واقعا اجحاف بزرگی است. امیدواریم از این به بعد بچه ها با حضور هواداران کیفیت بالایشان را نشان بدهند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد حواشی استقبال از رونالدو به خاطر حضور دخترش، گفت: الحمدالله بخل و حسد تاروپود خیلی‌ها را گرفته است. هروقت احتیاج بود از بچه‌هایم استفاده کردم. خوشبختانه عضو گروهی نیستیم که بابت هر عضو خانواده حقوقی برایمان در نظر بگیرند. از او به عنوان مترجم کمک گرفتیم. اولین بار هم نبود ولی دوربین آنجاها نبود. سوالی داشتم که فکر می‌کردم شاید خیلی‌ها قبول نکنند در مورد فلسطین بپرسند. می‌خواستم مطمئن باشم حتما این سوال پرسیده شود. اتفاقا خیلی اصرار داشت به محیط مردانه نیاید. گفتم عیبی ندارد. چون دوست دارم این سوال را از طرف باشگاه بپرسم. ‌ رونالدو هم خیلی خوشحال شد و گفت خوشحالم که از این مردم دفاع می‌کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود فرش اهدایی قیمتی در حدود ۲.۵ میلیون یورو دارد، عنوان کرد: این ها بخل و حسادت است. شب قبل یکی به ما گفت از طرف هواداران پرسپولیس برای اینکه بداند به او علاقه‌مند هستند و بهترین سوغات ایران هم فرش ابریشم است، این را بدهیم. قیمتش را نمی‌دانم. دندان اسب پیش کشی را نمی‌شمارند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه قنبرزاده اعلام کرده این باشگاه، سقف قرارداد را رد کرده، گفت: محاسباتی دارد که بهتر است در کمیته انضباطی مطرح شود. اشتباه محاسباتی شده است. البته اگر درست بگوید یک ملیارد اضافه است.

وی در مورد نیامدن علی دایی به مراسم استقبال با وجود اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: بنا بود بیاید. گفت دوست دارم بیایم با رونالدو دیداری داشته باشم. با من هم قرارداشت ولی ظاهرا باید دادگاهی می رفت که طول کشید. به من هم زنگ زد. خودش شب قبل با من قرار گذاشت ولی کاری برایش پیش آمد. در ساعتی به من زد و گفت کارم تمام شده و اگر همین الان بیایم دیر می‌شود. او می خواست بیاید. مثل اینکه در راه باشید و تصادف شود، بعد بگویید چرا تصادف شده است؟! امشب هم مستقیم قرار است تیم به فرودگاه برود و بعد پرواز کنند.

درویش در خصوص مالکیت مشترک ۴ باشگاه عربستانی، گفت: هنوز مستدل گفته نشده، باید عادت کنیم حرفی که می‌زنند با سند باشد. اول به چیزی اعتراض میکنیم و بعد به دنبال مدارکش می‌گردیم. اصلا مدرکی نیست.

وی تصریح کرد: ۳ شبانه روز شاید بیشتر وقت گذاشتیم تا عزیز دل و هنرمند بسیار شایسته کشورمان که چنین هنری داشت را به ملاقات رونالدو ببریم. آیا برای تبلیغات بوده؟ آیا کسی گفت چرا چنین کاری کردید؟ هرکاری از دست مان برآمد انجام دادیم. فکر می‌کردیم فرصتی است که هزینه مترجم ندهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید